شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس در حوزه ساری و میاندرود را تایید کرد
شورای نگهبان صحت انتخابات مجلس در حوزه ساری و میاندرود را تایید کرد
سکان نیوز؛ رئیس ستاد انتخابات مازندران از تایید انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه ساری و میاندرود از سوی شورای نگهبان خبر داد.

حسین حسن نژاد با اشاره به اینکه یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۹ حوزه انتخابیه استان مازندران برای انتخاب ۱۲ نماینده برگزار شد گفت: پس از اعلام نتایج انتخابات، شورای نگهبان بررسی صحت این انتخابات را آغاز کرد که تاکنون صحت انتخابات ۸ حوزه انتخابیه مازندران تأیید شد.

حسن نژاد افزود: صحت انتخابات حوزه‌های تنکابن، رامسر و عباس آباد؛ نوشهر، چالوس و کلاردشت؛ بهشهر، نکا و گلوگاه؛ آمل؛ بابل؛ قائم شهر، سوادکوه، جویبار، سیمرغ و سواد کوه شمالی و بابلسر و فریدونکنار و ساری و میاندرود در این مرحله به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

وی گفت: شورای نگهبان امروز صحت برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود را تأیید کرد و منصور علی زارعی و علی بابایی کارنامی منتخبان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی شدند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: صحت انتخابات حوزه نور و محمودآباد در حال بررسی است و احتمالاً” تا چند روز آینده نتیجه بررسی‌ها اعلام خواهد شد.