شهر ساری به کارگاه سازندگی استان تبدیل می‌شود
شهر ساری به کارگاه سازندگی استان تبدیل می‌شود
سکان نیوز، شهردار ساری از تبدیل ساری به کارگاه سازندگی استان خبر داد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مقامات کشوری و استانی، بزرگ‌ترین پارک بانوان شمال کشور و چندین طرح عمرانی و زیربنایی شهرداری ساری افتتاح می‌شود.
 به گزارش سکان نیوز، عباس رجبی امروز در حاشیه بازدید از عملیات عمرانی در گلزار شهدای مرکز استان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بهسازی و محوطه‌سازی مطلوب، بازسازی و زیباسازی درب ورودی اصلی و درب دوم، بهسازی تالار اجتماعات، همسطح‌سازی همزمان سه قطعه آرامگاه عمومی شهر، راه‌اندازی خودروهای زائربر، بروزرسانی سالن تطهیر، ایجاد سقاخانه، ایستگاه‌های نذورات، افتتاح سالن اجتماعات شماره دو برخی از اقدامات خوبی بوده که به‌انجام رسیده و قطعاً این فعالیت‌ها برای رضایت شهروندان ساروی ادامه خواهد یافت.

وی افزود: گلزار شهدای ملامجدالدین ساری که در روزهای عادی تا ساعت 17 فعالیت می‌کرد به میمنت دهه مبارک فجر و ایجاد فرصت بیشتر برای زیارت قبور شهدا تا ساعت 21 باز است.

شهردار ساری تصریح کرد: گلزار شهدای ملامجدین با توجه به تجهیز سیستم روشنایی در ایام الله دهه مبارکه فجر، تا ساعت 21 شب میزبان زائران عزیز شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی،  دفاع مقدس و اهل قبور خواهد بود.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه شهیدان سرافراز، تصریح کرد: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مغتنمی است که با آرمان‌های شهدا تجدید میثاق داشته باشیم و با آنان پیمان ببندیم که راه آنان را ادامه دهیم.

رجبی با تشکر از اقدامات خوب سازمان آرامستان شهرداری ساری افزود: در حوزه آرامستان‌ها تحولات خوبی انجام گرفته و در حال شکل‌گیری است که مردم در آینده بیشتر از این خدمات بهره خواهند برد.

شهردار ساری از تبدیل ساری به کارگاه سازندگی استان خبر داد و گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر و با حضور مقامات کشوری و استانی، بزرگ‌ترین پارک بانوان شمال کشور و چندین طرح عمرانی و زیربنایی شهرداری ساری افتتاح خواهد شد.

  • نویسنده : صادقی