شهرداری همکاری کند پروژه مسکن ۹۰۰ واحدی تهرانسر سرعت می‌گیرد
شهرداری همکاری کند پروژه مسکن ۹۰۰ واحدی تهرانسر سرعت می‌گیرد
سکان نیوز/معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران گفت: در صورت همکاری شهرداری تهران، عملیات ساختمانی پروژه ۹۰۰ واحدی تهرانسر با سرعت بیشتری ساخته خواهد شد.

به گزارش سکان نیوز/به نقل از صدا و سیما، یاسر لک با اشاره به اینکه واحدهای مشارکتی تهرانسر که سال گذشته توسط رئیس جمهور کلنگ آن به زمین زده شد، به دلیل طولانی شدن مراحل اخذ جواز و پروانه ساختمانی متوقف مانده بود، اظهار داشت: از ابتدای امسال عملیات اجرایی آن توسط سه شرکت در چهار بلوک ساختمانی آغاز شده و هم اکنون به طور متوسط ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: هم اکنون عملیات اجرایی فونداسیون این پروژه‌ها تقریباً رو به اتمام است و در دو بلوک نیز، طبقه اول ساختمان در طبقه منفی سه در حال ساخت است.
وی در خصوص همکاری سایر دستگاه‌ها با اجرای این طرح ملی نیز گفت: هنوز مجوزهای اولیه برای اجرای عملیات ساختمانی توسط شهرداری صادر نشده، اما خوشبختانه توافقات اولیه و موافقت ضمنی شهرداری و بررسی اولیه نقشه‌های ما در شهرداری انجام شده است.
لک افزود: پروانه ساختمانی هنوز صادر نشده است، اما امیدواریم به زودی و در روزهای آینده این کار انجام و فعالیت عمرانی پروژه چند برابر شود.
معاون مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی استان تهران اضافه کرد: هم اکنون نیز برای جبران توقف پروژه کار در سه شیفت انجام می‌شود و شیفت شب نیز برقرار شده است ضمن اینکه به رغم همه مسائل و افزایش قیمت‌های میلگرد و سیمان در هفته‌ها و ماه‌های اخیر، خوشبختانه پروژه‌ها آسیبی دیده اند و دپوی مناسبی از لحاظ این کالاها داریم.