شهرداری ساری الگوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی/ حامی کارگران شهرداری
شهرداری ساری الگوی ادارات و دستگاه‌های اجرایی/ حامی کارگران شهرداری
سکان نیوز:با دستور عباس رجبی شهردار ساری و پیگیری های شورای اسلامی کار شهرداری، برای نخستین بار در هفته کار و کارگر از زحمات مدیران نمونه شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه که استخدام کارگری شهرداری ساری هستند تقدیر شده است.

به گزارش سکان نیوز/محمدحسن محمدی کیادهی رئیس شورای اسلامی کار شهرداری مرکز استان در مراسم تجلیل از مدیران کارگری شهرداری ساری گفت: تلاش‌های شما مدیران در این شرایط و مشکلات اقتصادی، حقیقتاً درخور تقدیر است.

وی به جامعیت خدمات شهرداری نسبت به سایر ادارات اشاره کرد و افزود: امیدوارم شهرداری ساری الگوی همه ادارات و دستگاه‌های اجرایی باشد؛ جامعیت خدمات شهرداری در هیچ اداره و دستگاهی وجود ندارد و بر این اساس، قبول مسئولیت در شهرداری ایثار و از خودگذشتگی به حساب می‌آید.

رئیس شورای اسلامی کار شهرداری ساری، به وظیفه ذاتی این شورا اشاره کرد و گفت: هنوز هم با حجم بالای نیروی انسانی شهرداری مخالفم اما وظیفه ذاتی شورای اسلامی کار در همه حال حمایت از همه کارگران شهرداری بوده و هست وما نیز بر این مسئله واقفیم و تمام همت خود را در این مسیر به کار می گیریم.

گفتنی است با دستور عباس رجبی شهردار ساری و پیگیری های شورای اسلامی کار شهرداری، برای نخستین بار در هفته کار و کارگر از زحمات مدیران نمونه شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه که استخدام کارگری شهرداری ساری هستند تقدیر شده است.

  • نویسنده : 1161