شهدا برای برپایی نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند
شهدا برای برپایی نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید استان مازندران بیان داشت: شهدا برای برپایی نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند و امروز زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا بر همگان واجب است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی بنیاد مازندران، به منظور هماهنگی در اجرای برنامه های نمازی، جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با رئیس ستاد اقامه نماز استان پیش از ظهر امروز 24 اردیبهشت ماه در محل این ستاد برگزار گردید.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام گرفته از سوی این بنیاد در سال گذشته را بیان کرد.
مظلومی بارگذاری مستندات نماز در سامانه سجاده، تجهیز و تعمیر نمازخانه های بنیاد، تهیه کلیپ شهدای نماز، تجلیل و تقدیر از خادمان و فعالان در امر نماز، برگزاری مسابقه کتابخوانی، جشن تکلیف فرزندان کارکنان، چاپ بروشور نمازی، رعایت وقت 20 دقیقه ای نماز، برگزاری گفتمان شناسی با موضوع نماز و خانواده، بروز رسانی سایت ایثار نماز، برگزاری گردهمایی توجیهی آموزشی ائمه جماعات و رابطین نماز را از عملکرد ستاد اقامه نماز بنیاد مازندران در سال 98 عنوان کرد.
مدیر کل بنیاد مازندران تهیه مستند شهدای نماز را از برنامه های ستاد اقامه نماز بنیاد استان در سال جاری عنوان کرد و اظهار داشت: بنیاد مازندران در راستای تحقق توافق نامه نمازی، آمادگی هرگونه همکاری با ستاد اقامه نماز استان را دارد.
مظلومی تصریح کرد: شهدا برای برپایی نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر به شهادت رسیدند و امروز زنده نگه داشتن فرهنگ شهدا بر همگان واجب است.
حجت الاسلام ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان مازندران در این جلسه گفت: تهیه مستند شهدای مازندران کار ارزنده ای است و همه ما باید برای معرفی شهدا به نسل آینده تلاش کنیم و کار شهدایی انجام دهیم.
وی افزود: شهدا اهل قلم بودند لذا وصیت نامه شهدا در خصوص نماز باید گردآوری و در قالب کتاب درآید.
وی از اهتمام ویژه هدایت مظلومی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران به برنامه های نمازی و ترویج فرهنگ نورانی نماز در میان جامعه هدف قدردانی کرد.
گفتنی است در پایان این جلسه مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران از حجت الاسلام والمسلمین دکتر ابراهیمی مدیر ستاد اقامه نماز استان به دلیل همکاری متقابل در اجرای برنامه های نمازی با اهدای لوح تقدیر تجلیل به عمل آورد.