شرق مازندران نیازمند اعتبارات در راه روستایی است
شرق مازندران نیازمند اعتبارات در راه روستایی است
سکان نیوز/بهشهر- معاون هماهنگی عمرانی استاندار مازندران گفت: برای حوزه راه روستایی و تثبیت راههای رانشی در شرق استان نیازمند اعتبارات مناسب هستیم.

به گزارش سکان نیوز/ مهدی رازجویان عصر پنجشنبه در جلسه شورای اداری مازندران در بهشهر افزود: تلاش برای بهسازی راه روستایی از دغدغه‌های جدی مسؤولان شرق مازندران است که امیدواریم با اختصاص اعتبارات مناسب در این بخش تلاش و مشکلات برطرف شود.
وی با اشاره به مشکلات موجود در راه ارم به سوچلما در نکا گفت: در این بخش دو میلیارد تومان و برای راه تجرخیل یک میلیارد و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد.
رازجویان افزود: محور یخکش به پاسند هم نیازمند آسفالت است که ۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات بنیاد مستضعفان، بسیج سازندگی و راه اختصاص یافت.
وی تخصیص اعتبار به پل تنگه کیاسر بهشهر را از جمله اعتبارات ستاد بحران دانست که تخصیص نیافت و به محض حصول اعتبار در اولویت است.
وی گفت: در حوزه راهداری با مخابرات در فیبر نوری با چالش مواجه بودیم که مقرر شد فیبر نوری به هزارجریب منتقل شد و چهاردانگه ساری شروع شده و محور هراز هم عملیاتی شود.
معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به کندی کار در بندر به رستمکلا از کیفیت خوبی برخوردار نبود و نشست کرد که به راهداری تحوبل می‌شود و پل تیله نو در محور گلوگاه هم از محل اعتبارات حوادثی بهسازی می‌شود.
رازجویان گفت: با توجه به اینکه بهشهر شهر تاریخی است باید بسته فرهنگی شهر کهن بهشهر فراهم شود تا قدمت و کهن بودن برای گردشگران مشخص شود.