سپری؛ شفافیت شاه کلید رفع موانع و لازمه رسیدن به این مقوله نظارت است
سپری؛ شفافیت شاه کلید رفع موانع و لازمه رسیدن به این مقوله نظارت است
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تاکید بر راه اندازی سامانه رصد نامه‌ها برای سرعت بخشیدن به درخواست های متقاضیان، گفت: شفافیت شاه کلید رفع موانع است و لازمه رسیدن به این مقوله نظارت در عین شفافیت است.

به گزارش سکان، در جلسه بررسی شاخص های عملکردی سال ٩٩ و تبیین اهداف سال ١۴٠٠ شرکت توزیع برق مازندران که با حضور معاونان، مشاوران و مدیران امورها و با رعایت پروتکل های بهداشتی در نمازخانه این شرکت برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران ضمن تاکید تحقق شعار سال (تولید، پشتیبانی ها، مانع زدایی ها) اظهارکرد: استفاده از افراد فعال ؛نخبه و پویا ؛اقدام و عمل مضاعف و توجه به برنامه محوری میتواند نقش بسزایی در رسیدن به اهداف شرکت توزیع برق مازندران در سال جاری داشته باشد.

فرامرز سپری  با اشاره به شاخص های این شرکت در سال ١۴٠٠، خاطرنشان کرد: پیگیری و حل مشکلات به صورت ریشه‌ای فقط با برنامه ریزی روزانه از ابتدای سال امکان پذیر است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با تاکید بر راه اندازی سامانه رصد نامه‌ها برای سرعت بخشیدن به درخواست های متقاضیان، تصریح کرد: شفافیت شاه کلید رفع موانع است و لازمه رسیدن به این مقوله نظارت در عین شفافیت است.

سپری خاطرنشان کرد: اقدام فراگیر سال ١۴٠٠ با محوریت عبور از پیک باید در دستور کار تمامی امورها قرار گیرد.

وی افزود : از دیگر شاخص‌هایی که مورد بررسی قرار گرفت تلفات و هدف گذاری برای کاهش حداکثری آن بوده که پیگیری اقدامات در کارگروه امورهای برق با همکاری گشت هایی برای امنیت شبکه و جلوگیری از سرقت به صورت شبانه روزی از دیگر که باید ادامه دار باشد.

وی با اشاره به تنظیم تفاهم‌نامه با شهرداری چند شهرستان در سال ٩٩ برای پیشبرد اهداف این شرکت گفت: استفاده از ظرفیت شهرداری ها با توجه به اهدافی چون کاهش تلفات، توجه به مبلمان شهری و حفظ محیط زیست در بحث عملیات سیم به کابل حائز اهمیت است.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت توزیع برق مازندران با اشاره با ظرفیت بزرگ جوانان متخصص و پویا در بدنه شرکت، بر بهره گیری از همه ظرفیتهای موجود در جهت تحقق اهداف تاکید کرد.

گفتنی است در این جلسه از مدیران امورهای سیمرغ، بهشهر و میاندرود به عنوان برترین امورهای شرکت توزیع برق در سطح استان در ارزیابی شاخص های عملکرد ی سال ۱۳۹۹ تقدیر شد.