سيستم خبره طرح هاي مديريت بار طراحي و پياده سازي شد
سيستم خبره طرح هاي مديريت بار طراحي و پياده سازي شد
سکان نیوز؛ شركت توزيع نيروي برق تبريز، سيستم خبره داراي قابليت ارتباط دوسويه با مشتري را در جهت مميزي صنايع همكار در طرح هاي مديريت بار طراحي و پياده سازي كرد.

عادل كاظمي در همين خصوص با بيان اين كه اين پروژه جزو يكي از چهار پروژه ي تحقيقاتي شركت طي سال گذشته بود، اضافه كرد: در اين پروژه، سيستم خبره ي آنلايني مورد ارائه قرار گرفته است تا بتواند با اخذ اطلاعات از دفتر مديريت مصرف، ميزان سود اين مشتركان صنعتي را تعيين كرده و مشتركان صنعتي را از اين ميزان سود آگاه سازد.

وي با بيان اينكه اين سيستم مي تواند علاوه بر ايجاد انگيزه اي مضاعف براي شركت در اين برنامه ها، در انتخاب نوع برنامه ي مناسب با توجه به وضعيت داخلي صنايع نيز مفيد واقع شود، يادآور شد: علاوه بر مسائل انگيزشي، اين سيستم خبره باعث مي شود تا صنايع مختلف با داشتن تعامل با شركت هاي توزيع، از نحوه ي اجراي برنامه هاي پاسخگويي بار آگاه شده و اطلاعات خود را در اين زمينه افزايش دهند كه به تبع آن هزينه هاي مالي و زماني جهت آگاه سازي صنايع از اين طرح ها و پاداش هاي پرداختي كاهش مي يابد.
كاظمي خاطرنشان شد: ارائه ي سيستم خبره ي آنلاين جهت تعيين طرح بهينه ي پاسخگويي بار براي مشتركان صنعتي با داشتن مزاياي اقتصادي براي اين مشتركان، سبب جلب مشاركت صنايع در اين برنامه ها شده و اين امر باعث پيشبرد بهتر برنامه هاي پاسخگويي بار در كشور و استفاده از مزاياي بسيار اجراي اين برنامه ها مي شود.
گفتني است مجري پروژه ي فوق برعهده ي دانشگاه تبريز بوده و نظارت داخلي آن را دانشگاه آزاداسلامي تبريز به انجام رسانده است.