سعادتی: مجلس یازدهم مجلسی جهادی و حامی پابرهنه‌ها خواهد بود
سعادتی: مجلس یازدهم مجلسی جهادی و حامی پابرهنه‌ها خواهد بود
سکان نیوز؛ منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه مجلس دهم نتوانست از منافع مردم دفاع کند، گفت: مجلس یازدهم مجلسی جهادی و حامی پابرهنه‌ها خواهد بود.

مهدی سعادتی در گفت‌وگویی، با انتقاد از ضعف مجلس دهم و نداشتن کارایی لازم برخی نمایندگان و عدم مدیریت مسئولان، اظهار داشت: متاسفانه مجلس دهم نتوانسته از منافع مردم دفاع کند و اراده ملت بر این بوده که این روند را تغییر دهند.

وی با ابراز امیدواری نسبت به مجلس جدید، گفت: در مجلس یازدهم به دور از هیاهوهای سیاسی سعی بر شکست تابوهایی خواهد بود که موجب ناامیدی مردم شده‌اند.

سعادتی همچنین از کوتاهی نمایندگان مجلس دهم در بخش نظارتی انتقاد کرد و افزود: به غیر از چند بخش محدود در مابقی بخش‌ها نظارتی در مجلس وجود نداشته و مردم زیر بار بی‌عدالتی‌ها و نبود نظارت کافی و دقیق کمر خورد کرده‌اند.

منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم افزود: مجلس یازدهم امید مردم است و قرار بر معجزه نیست اما حداقل‌ها باید رعایت شود.

وی درباره بحث شفافیت آراء و مالی نمایندگان گفت: حتما آغاز کننده این طرح خواهم بود زیرا نماینده نباید ترسی از شفافیت آرا داشته باشد. نماینده ای که به مافیا و زدو بندهای پست صحنه وصل باشد نمی‌تواند از منافع ملت دفاع کند این حق قانونی و شرعی مردم است که از نماینده منتخب خود مطلع باشند.