سعادتی؛ ضرورت پایبندی آذربایجان و ارمنستان به مفاد آتش بس
سعادتی؛ ضرورت پایبندی آذربایجان و ارمنستان به مفاد آتش بس
مهدی سعادتی به ضرورت پایبندی آذربایجان و ارمنستان به مفاد آتش بس فیمابین اشاره کرد وافزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان دوست و همسایه مطمئن این کشورها، از هیچ کمکی برای پایان تنش ها در همسایگی خود دریغ نخواهد کرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهارکرد: جنگ ارمنستان و آذربایجان در شرایط همه گیری ویروس کرونا به تهدید جدید امنیتی منطقه تبدیل شد.

وی با اشاره به دخالت برخی از کشورهای منطقه برای خاموش نشدن شعله های جنگ بین آذربایجان وارمنستان تصریح کرد: تداوم این درگیری نظامی امنیت کشورهای همسایه را به مخاطره می افکند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران با تاکید بر هوشیاری کامل نیروهای مسلح کشورمان برای پاسخ به هرگونه تهدید خارجی یادآورشد: ایران اسلامی با رصد کامل تحولات و تنش های منطقه ،در صورت بروز هرگونه رویداد ضد امنیتی پاسخ درخور و هوشمندانه ای به آن خواهد داد.

نماینده مردم بابل با تاکید بر مشی صلح طلبانه ایران اسلامی در مناسبات بین المللی گفت: برخی از کشورها مانند آمریکا ورژیم اشغالگر قدس از تداوم آتش افروزی و جنگ طلبی بین آذربایجان وارمنستان با هدف ناامن سازی منطقه و سرایت آن به کشورمان سود می برند.

سعادتی به ضرورت پایبندی آذربایجان و ارمنستان به مفاد آتش بس فیمابین اشاره کرد وافزود: جمهوری اسلامی ایران به عنوان دوست و همسایه مطمئن این کشورها، از هیچ کمکی برای پایان تنش ها در همسایگی خود دریغ نخواهد کرد.

این نماینده مجلس امنیت کامل مرزهای جمهوری اسلامی ایران را خط قرمز کشورمان دانست و تصریح کرد: اقتدار و امنیت پایدار کشورمان مدیون مجاهدت و جانفشانی سروقامتان پیروز میدانهای جهاد و شهادت و سرداران بخون خفته ای چون سردار سلیمانی است.

سعادتی لزوم حفظ هوشیاری کامل مردم با ایمان کشورمان در برابر توطئه های دشمنان را در مقطع کنونی ضروری دانست ویادآورشد: دشمن شماره یک ملت انقلابی ایران امروز با سلاح تحریم و فشارهای روحی وروانی ناشی ازآن به جنگ با کشورمان آمده و جز این سلاح دیگری ندارد.

وی گفت: اکنون برای عبور از گردنه سخت مشکلات ناشی از تحریم های ظالمانه استکبار، نیازمند مدیریت جهادی وانقلابی هستیم.

وی با تاکید برعزم قاطع مجلس یازدهم برای ساماندهی مشکلات اقتصادی و فرهنگی تصریح کرد: مجلس در حال بررسی و تدوین رویکردهای عالمانه و مدبرانه برای عبور عزتمندانه کشور از شرایط تحریمی است.

نماینده مردم بابل گفت: مجلس در رفع چالش های فراروی عرصه های فرهنگی و اقتصادی، تعامل و همکاری دولت را اصل محوری می داند.

وی با اشاره به تاکید همیشگی رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر تعامل و همکاری قوای سه گانه برای حل مشکلات اساسی کشور یادآورشد: مجلس به عنوان ریل گذار حرکت دولت تلاش دارد تا با برنامه ریزی آرمانی،مسیر حرکت دولت برای رسیدن به اهداف محوری توسعه و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی را اصلاح کند.