سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی شد
سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر معرفی شد
سکان نیوز؛ آیین تجلیل از مدیر سابق و معرفی سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر با حضور معاونین ،روسا،کارکنان به صورت مجازی برگزار شد.

در این مراسم، عباس دیری سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان بوشهر، ضمن تقدیر از خدمات ارزنده مدیر کل سابق، از وی به عنوان مدیری، پیگیر و دلسوز که همواره با انرژی و تلاش در راستای تحقق اهداف سازمان فعالیت های موثری همچون کسب چندین رتبه برتر در بین دستگاه های اجرایی استان و کشور را به دست آورد، نام برد.
وی تصریح کرد: همکاران مانند یک خانواده هستند و با صمیمیت و همدلی و با هدف خدمت به ارباب رجوع و تکریم ایشان فعالیت می کنند.
دیری تغییر تحول را در جایگاه های مدیریتی مثبت دانست و برای عبداله شیرکوند مدیرکل سابق در جایگاه جدید خود آرزوی موفقیت کرد.
سرپرست جدید اداره کل استان، با اشاره به اینکه در هر جایگاهی باید رضای خداوند را جزء اولویت های عملی خود قرار داد، اظهار امیدواری کرد بتواند در راستای تحقق اهداف سازمان خدمت کند.
در ادامه عبداله شیرکوند در سخنانی از عباس دیری، سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی به عنوان فردی مدبر و دارای سوابق اجرایی و مدیریتی بسیار خوب نام برد و برای ویدر جایگاه جدید مدیریتی آرزوی توفیق کرد.