سختی‌های دوران مبارزه با کرونا در کنار اقدامات جهادی کادر درمان فراموش نشدنی است
سختی‌های دوران مبارزه با کرونا در کنار اقدامات جهادی کادر درمان فراموش نشدنی است
سکان نیوز؛ نماینده مردم بابل جان باختن شمار زیادی از مردم و کادر درمانی را در این رویداد تلخ یادآور شد و افزود: سختی‌های دوران مبارزه با کرونا در کنار اقدامات جهادی کادر درمان فراموش نشدنی است.

علی کریمی فیروزجایی در گفتگویی اظهار داشت: باهدف بهره گیری از دستاوردهای مدیریت فعالیت‌های علمی، خدماتی و درمانی دوران کرونا در آینده تمامی تلاش‌های خادمان مردمی و ملی کرونا باید مستند سازی شود.

نماینده مردم بابل جان باختن شمار زیادی از مردم و کادر درمانی را در این رویداد تلخ یادآور شد و افزود: سختی‌های دوران مبارزه با کرونا در کنار اقدامات جهادی کادر درمان فراموش نشدنی است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور توجه به تبعات فرهنگی و اجتماعی پاندومی کرونا را در کنار معضلات اقتصادی آن ضروری دانست و افزود: مردم مؤمن ایران با ابراز همدردی و کمک مومنانه در دوران کرونا به یاری همنوعان و نیازمندان شتافتند که جلوه ستودنی کار شأن بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم گسترش آموزش از راه دور در دانشگاه‌ها و راه اندازی وتوسعه آموزش مجازی در مدارس از طریق سامانه شاد را از موفقیت‌های دیگر کشورمان در عرصه علمی دوران کرونا برشمرد و افزود: تلاش‌های ارزنده علمی در این بخش با رفع مشکلات مربوطه قابل توسعه وتعمیم به دیگر بخش‌ها است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به ضعف‌های ناشی از عدم هماهنگی‌های مدیریتی در ستاد ملی مقابله با کرونا خاطرنشان کرد: با مستند سازی دستاوردهای مدیریتی دوران کرونا این ضعف‌ها در آینده برطرف خواهد شد.

کریمی فیروزجایی با تجلیل از اقدامات مؤثر نیروهای نظامی کشور در دوران کرونا گفت: یگان‌های موفق نظامی ارتش، سپاه و نیروی مردمی بسیج در کنار مدافعان عرصه سلامت اوج ایثار و تلاش خود را برای کاهش آلام مردم و بیماران کرونایی بنمایش گذاشتند.

این نماینده مجلس با انتقاد از ناهماهنگی‌های مربوط به اعمال مدیریت سلیقه‌ای در این دوران یادآور شد: چگونگی اعمال منع ترددها، صدور فله‌ای برگه‌های تردد و نیز توزیع ناعادلانه اقلام پزشکی در بیمارستانها و مراکز درمانی از مشکلات ایام کرونا به شمار می‌رود.

کریمی فیروزجایی دستیابی به واکسن‌های بومی در اوج تحریم‌های ظالمانه را نماد مدیریت توانمند ایرانی دانست و افزود: محققان پرتوان کشورمان در اوج تحریم با ساخت واکسن بومی موجب حیرت جهانیان شدند.

این مسئول پارلمانی با اشاره به اهمیت اطلاع رسانی در مورد دستاوردهای پزشکی و درمانی دوران کرونا گفت: تجلیل دائمی مردم از مدافعان سلامت و فعالان جهادی در این عرصه ضرورت دارد.