ساعدی: مردم با حضور پرشور در انتخابات و با انتخاب صحیح، نخبگان را راهی مجلس کنند
ساعدی: مردم با حضور پرشور در انتخابات و با انتخاب صحیح، نخبگان را راهی مجلس کنند
سکان نیوز؛ نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس گفت: مردم با حضور پرشور خود در انتخابات نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کنند و با انتخاب صحیح خود افرادی توانمند و دلسوز را راهی مجلس کنند تا شاهد مجلسی توانمند و قوی باشیم.

قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، با تأکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات گفت: انتخاباتی که در پیش رو داریم انتخاباتی پرشور و مقتدرانه خواهد بود.

وی افزود: این دور از انتخابات نسبت به دفعات قبل از حساسیت بیشتری برخوردار است، چرا که همه دشمنان نظام و دشمنان این مرز و بوم توان خود را بسیج کردند تا سطح مشارکت مردم در این دوره از انتخابات را به حداقل برسانند، اما حقیقتاً کور خواندند.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم فهیم و باشعور ایران همیشه با استعانت از خداوند متعال و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری و برای احترام به خون شهدا، حضور پرشورتری حتی نسبت به گذشته در انتخابات پیش رو خواهند داشت و یقیناً سطح مشارکت نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر و بیشتر خواهد بود.

ساعدی خاطرنشان کرد: ملت شریف ایران یک ملت استثنایی است که در عرصه‌ها و همه بحران‌ها از یک وحدت و انسجام ملی و یک عزم و اراده قوی برخوردارند،‌ لذا همه اقشار، اصناف و همه افکار طیف‌های سیاسی در جهت اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت فعالی خواهند داشت و یک بار دیگر نقشه‌های شوم دشمنان داخلی و خارجی نقش بر آب خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم ما با یک رویکرد جدید برای یک مجلس مقتدر ان‌شاءالله انتخاب‌شان انتخاب با مطالعه‌ای خواهد بود.

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نماینده باید شاخص‌های ویژه‌ای داشته باشد تا بتواند در عرصه‌های سیاسی،‌  اقتصادی و فرهنگی حرف برای گفتن داشته باشد و بتواند کشور را از این حالت بحران به یک حالت مطلوب برساند.

ساعدی خاطرنشان کرد: امروز اگر مجلس مقتدرانه عمل کند، یقیناً خیلی از حرکات و سکنات دولتمردان هم اصلاح خواهد شد.