ساختار کشاورزی اصلاح شود
ساختار کشاورزی اصلاح شود
سکان نیوز/ نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: ضرورت تحول در کشاورزی به مراتب بیشتر از گذشته باید احساس شود و باید گذر از کشاورزی سنتی به صنعتی و علمی سرلوحه کار قرار گیرد.

به گزارش سکان نیوز، منصورعلی زارعی نماینده مردم ساری و میاندورود و عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز نشستی با مسؤولان بخش کشاورزی مازندران داشت و در جریان مسایل بخش کشاورزی مازندران قرار گرفت.

وی در این نشست با بیان اینکه به عنوان عضو کمسیون کشاورزی به اطلاعات ریز بخش کشاورزی استان نیاز دارم و طی چند ماه آینده به آن دسترسی پیدا خواهم کرد، گفت: کشاورزی اساس کار در کشور است و باید از فعالیت های علمی و مدرنی که در این بخش صورت می گیرد حمایت کرد.

زارعی اضافه کرد: کار کشاورزی گستردگی فراوانی دارد و اگر آن را با نگاه علمی بنگریم به موفقیت های خوبی دست پیدا خواهیم کرد.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کشاورزی را باید فرآیند تولید به مصرف بنگریم و اگر تنها با نگاه تولید به آن بنگریم غفلت های فراوانی در سایر بخش‌های این حوزه صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: همه ما متولی بخش کشاورزی هستیم و باید از تولیدکننده که همان کشاورز است حمایت کنیم و نقطه هدف ما کشاورزان باشند و منزلت و جایگاه آنان را حتی بالاتر از خود بدانیم و کشاورز به این احساس برسد که ما خادمان آنها هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تحول در کشاورزی ضرورت آن به مراتب بیشتر از گذشته باید احساس شود و باید گذر از کشاورزی سنتی به صنعتی و علمی سرلوحه کار قرار گیرد، ادامه داد: باید از کشورهایی که در حوزه کشاورزی پیشرفته و مدرن موفق بودند ایده بگیریم تا بتوانیم در کنار کشاورزی مدرن به رشد در کشاورزی علمی دست پیدا کنیم.

وی بر اصلاح ساختار، مکانیزاسیون و ترویج در کشاورزی تاکید کرد و افزود: این سه محور باید در کشاورزی اصل باشد.