رویایمان صعود دوباره به فینال آسیاست/ اول باید از گروه صعود کنیم
رویایمان صعود دوباره به فینال آسیاست/ اول باید از گروه صعود کنیم
سکان نیوز،بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هدف های بزرگی در آسیا داریم ولی اول باید از گروه صعود کنیم.

به گزارش سکان نیوز، احمد نوراللهی در نشست خبری پیش از دیدار پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در دو بازی ابتدایی این فصل از مسابقات، یک امتیاز به دست آوردیم. برای اینکه از این گروه صعود کنیم به برد در بازی‌های بعدی نیاز داریم. قطعاً باید برای این هدفی که داریم تلاش کنیم و انگیزه لازم را هم داریم. تمرینات خوبی هم پشت سر گذاشتیم.

هافبک پرسپولیس درباره دیدار با التعاون تاکید کرد: بازی با این تیم قطعاً خیلی در صعودمان تأثیر دارد. ما هدف‌های بزرگ‌تری داریم ولی باید در مرحله اول از گروه خودمان صعود کنیم.

وی درباره تجربه حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا در این دیدارها گفت: قطعا این تجربه می تواند به ما کمک کند. تعدادی از بازیکنانی که در تیم هستند در فینال هم حضور داشتند و تجربه آنها می تواند به ما کمک کند. تلاش می کنیم که با انگیزه بالا و تمرینات خوب و شروع خوب در این مسابقات بتوانیم نتایج خوبی بگیریم.

بازیکن خط میانی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: واقعیت این است که رویای ما این است که دوباره به فینال صعود کنیم. این هدف رقم نخواهد خورد مگر با کار گروهی بازیکنان و این که کنار هم باشیم و بتوانیم بهترین نتایج را رقم بزنیم و صعود به مرحله بعد را به هواداران هدیه کنیم.