روزگار غریب کارگران روز مزد /با حلوا حلوای مسئولان دهان شیرین نمی شود/بسته حمایتی دقیقا کجایی؟؟
روزگار غریب کارگران روز مزد /با حلوا حلوای مسئولان دهان شیرین نمی شود/بسته حمایتی دقیقا کجایی؟؟
سکان نیوز؛ برخلاف حرف ها و شعارهایی که مسئولان مازندرانی می دهند زندگی هنوز هم بر وفق مراد خیلی از ساکنان این استان نیست و افراد معمولی زیر بار چرخهای سخت زندگی که دولت برای آنان فراهم آورده است هر روز ناتوان تر می شوند و هنوز نتوانستند دهان خود را با حلوا حلواهای مسئولان دولتی پشت میز نشین شیرین کنند.

به گزارش سکان، رحمان صادقی کارگر روزمزد عباس آبادی که به همراه دوستش عازم محل کارش بود درباره شرایط اقتصادی این روزها گفت : پس از 25 روز بیکاری با هزار بدبختی از دیروز کاری پیدا کردم تا بیش از این شرمنده خانواده ام نشوم.

شرایط بهداشتی را در محل کارم رعایت می کنم اما اگر کرونا بگیرم و بمیرم بهتر از این است که با جیب خالی به خانه بروم.

وی اقدام دولت در حمایت از اقشار کم درآمد را بسیار ارزشمند دانست و اظهار داشت : در این شرایط سخت واقعا نیازمند حمایت های دولت هستیم چرا که حقوق روزمزدی کفاف خرج زندگی را نمی دهد.

متاسفانه در روزهای اخیر برخی از اقلام مصرفی گران شده اند و اگر این روند ادامه داشته باشد شرایط زندگی سخت تر خواهد شد و دولت باید تا آنجا که می تواند جلوی افزایش قیمت ها را بگیرد.

وی به افزایش قیمت برخی اقلام خوراکی همچون میوه ، حبوبات و لبنیات اشاره کرد و یادآور شد : در آستانه ماه مبارک رمضان گران شدن کالاهای مورد نیاز مردم نگران کننده است و باید دولت نظارت هارا در این زمینه بیشتر کند تا خانواده ها فشار کمتری را متحمل شوند.