روابط تجاری مازندران و اسپانیا خوب است
روابط تجاری مازندران و اسپانیا خوب است
سکان نیوز/ساری- رئیس اتاق بازرگانی مازندران خواستار فعال شدن ظرفیت های لازم برای توسعه مناسبات با اسپانیا شد و گفت: روابط مازندران با تجار اسپانیا خوب است

به گزارش سکان نیوز، عبدالله مهاجر ظهر چهارشنبه در وبنیار بررسی روابط تجاری استان‌های شمالی با اسپانیا، خواستار جدی تر شدن روابط شد و عنوان کردن برخی از مسائل را معطل کننده دانست و گفت: تغییر ساختارها، اصلاح مدیریت‌ها و مجاب کردن به احترام، به حقوق و معیشت مردم مهم است و هر استان و کشوری در تعاملات خود باید این شاخصه‌ها را در نظر بگیرد.
عبداله مهاجر دارابی با اشاره به پیگیری خوب در سفارت ایران، روابط مازندران با طرف‌های اسپانیایی را خوب ارزیابی کرد و گفت: ظرفیت‌های لازم در اسپانیا باید بیشتر فعال شود.
وی افزود: ما در داخل ایران، این آمادگی را داریم تا به هر شکلی که سرمایه گذاران اسپانیایی می‌خواهند فضا را آماده کنیم و قبلاً هم اعلام کردیم که مصمم هستیم موانع را از سر راه برداریم.
رئیس اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به سفرهایی که سال‌های گذشته سرمایه گذاران ما به اسپانیا داشتند از عدم حصول نتیجه اظهار نارضایتی کرد و گفت: ما داشته‌های زیادی آوردیم و سرمایه گذاران اسپانیایی هم قصد سرمایه گذاری داشتند اما با تحریم و مسائل دیگر، به کشور خود بازگشتند.