رفع دغدغه‌های مردم جزء مهم‌ترین اصول اخلاقی و حرفه‌ای در بیمه سلامت است
رفع دغدغه‌های مردم جزء مهم‌ترین اصول اخلاقی و حرفه‌ای در بیمه سلامت است
سکان نیوز:در جهت ارتباط مستقیم مردم و مسوولان و پاسخگویی شفاف به مردم عزیز و اهمیت پاسخگویی و ایجاد رضایتمندی ارباب رجوع و صـیانت ازحقوق شـهروندی، مدیرکل بیمه سلامت مازندران با حضور در واحد ارتباط مردم و دولت ( سامد ) استان به سوالات مردمی پاسخ داد.

به گزارش سکان نیوز/ رسول ظفرمند، مدیرکل بیمه سلامت مازندران در حاشیه حضور در سامانه سامد استان طی سخنانی بیان داشت: خدمت‌رسانی به مردم و بیمه شدگان در بیمه سلامت بی وقفه ادامه دارد و این سازمان همواره در جهت حفظ و ارتقاء سلامت مردم و دستیابی به حد اکثر میزان رضایتمندی بیمه شدگان بر اساس محورهای سه گانه دسترسی عادلانه، سلامت محوری و حفاظت مالی حرکت می نماید. وی افزود: این سازمان از طریق خرید راهبردی خدمات سلامت و استقرار کامل سازمان الکترونیک ، برنامه‌های متعددی نظیر طرح های نوین الکترونیکی را در جهت افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و موسسات درمانی طرف قرارداد به انجام رسانده است.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران با تأکید بر اینکه حفظ و ارتقاء سلامتی مردم از اولویت های مهم بیمه سلامت است، تصریح کرد: ارتباط با جامعه هدف همیشه و در همه حال برقرار بوده و رفع دغدغه‌های آن‌ها جزء مهم‌ترین اصول اخلاقی و حرفه‌ای ما در بیمه سلامت است.

وی با اشاره به پاسخگو بودن به تماس‌های مردمی در سازمان بیمه سلامت افزود: همکاران ما با شماره تلفن 1666 آماده پاسخگویی به مردم شریف و بیمه شدگان عزیز هستند که با توجه به شرایط حاضر و شیوع بیماری کرونا در راستای پیشگیری از بیماری، مشاوره های درمانی و …. آماده پاسخگویی و مشاوره به هموطنان عزیز می باشند.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران ضمن قدردانی از تمامی زحمات مدافعان سلامت کشور که در خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا در حال خدمت هستند، با اشاره به افزایش سطح پاسخگویی غیرحضوری اظهار کرد: حضور کارشناسان مجرب در سامانه 1666 سطح کشور تقویت شده تا با استفاده از ظرفیت‌های ایجادشده در این خصوص از مراجعه حضوری غیر ضروری جلوگیری شود.