رسانه ها مطالبه گر باشند/قوانین دست پا گیر سرمایه گذار را زمین میزند/صنعت دریایی در مازندران صفر است
رسانه ها مطالبه گر باشند/قوانین دست پا گیر سرمایه گذار را زمین میزند/صنعت دریایی در مازندران صفر است
سکان نیوز؛ مهدی سعادتی اظهار داشت؛ هر مدیری در بابل فساد داشته باشد باید برود/ اکثر مدیران بابل بسیار ضعیف هستند/ عدم وحدت، مهم‌ترین چالش بابل است/ هنوز در برخی نقاط بابل با خودروی آتش‌نشانی آبرسانی می‌کنند.

به گزارش سکان نیوز، مهدی سعادتی در گفت و گویی با اشاره به اینه در انتخابات مجلس یازدهم، اینکه ۱۲ نماینده مازندران تغییر کردند، پیامی دارد گفت؛ مسئولیت ما در این دوره سنگین‌تر شده است.
وی با بیان اینکه هر چند در انقلاب، کارهای زیادی انجام شد اما کارهای بزرگ دیگری نیز روی زمین مانده است، افزود؛ حضرت آقا فرمودند ما هنوز بعد ۴۰ سال دولت اسلامی نداریم؛ ما باید دولت و جامعه اسلامی را با کمک مردم شکل دهیم و امیدواریم شاهد یک مجلس انقلابی باشیم.
سعادتی گفت؛ از سال ۷۸ تا ۸۸ و فتنه بنزینی، حوادث دی‌ماه ۹۷، تحریم‌های اقتصادی و از جمله موضوعات بزرگی بود که نقش رسانه‌ها در برون‌رفت مشکلات بسیار مهم است.
نماینده منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم بیان داشت؛ اعتقاد دارم تیمی که در دفتر بنده دارند فعالیت می‌کنند باید منتقد بنده باشند و نباید حزبی و جریانی فکر کنیم؛ باید منافع ملی ما بر منافع حزبی و جریانی ارجحیت داشته باشد.
وی گفت؛ از شما رسانه‌ها می‌خواهم واقع‌نگر باشید و روحیه مطالبه‌گری خود را حفظ کنید و یک مسئول اگر رها شود، دچار انحراف می‌شود؛ همه ما باید در برابر خدا قسم یاد کنیم که از منافع مردم دفاع می‌کنیم.
این منتخب مردم گفت؛ در کشور ما قوانین دست‌و‌پاگیر بسیار زیاد است و سرمایه‌گذاران را زمین می‌زند.
وی افزود؛ از زحمات آقای نجفی و نیازآذری تشکر می‌کنم؛ راجع‌به عملکرد نمایندگان قبلی، مردم میزان رضایت خود را در پای صندوق رای نشان دادند
سردار سعادتی گفت؛ بنده به آقای کریمی تبریک گفتم و در جشن ایشان شرکت کردم و دستشان را بالا بردم؛ این‌ها علامت وحدت است؛ خیلی جاها نیز با هم رفتیم
نماینده منتخب مردم بابل در مجلس یازدهم با اشاره به اینکه بابل مشکلات بسیار گسترده‌ای دارد؛ این شهرستان مشکل اتحاد و انسجام دارد، افزود؛ ما باید طرح جامع‌ای باید برای توسعه شهرستان در نظر بگیریم؛ متاسفانه حرکت و انسجام در این مسیر ضعیف است.
وی بیان داشت؛ باید اولویت‌بندی‌ داشته باشیم؛ ما در مازندران بصورت ملی خدمات می‌دهیم اما استانی بودجه می‌گیریم ما در حوزه آب دچار مشکلات بسیاری در زمینه زیرساخت‌ها هستیم، هنوز در برخی نقاط بندپی‌غربی با خودروی آتش‌نشانی آبرسانی می‌کنند.
سعادتی بابیان اینکه مشکل مسائل ترافیکی و سطح زیبایی در حوزه شهری بابل داریم، گفت؛ شهرستان بابل از دو‌ استان و از ۱۲ مرکز استان بزرگ‌تر است.
وی با اشاره به اینکه صنعت_دریایی در استان مازندران صفر است، گفت؛ در موضوعات فرهنگی مشکلات بسیاری داریم شهر ما یک شهر_المپیکی است؛ در حوزه زیرساخت‌های ورزشی مشکل داریم.
سعادتی گفت؛ با سوابقی که بنده دارم، باید در «کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی» عضو شوم اما با توجه به مشکلات منطقه‌ای، اولویت بنده حضور در کمیسیون_کشاورزی خواهد بود.
وی افزود؛ مهم‌ترین چالشی که با آن در شهرستان بابل مواجه هستیم عدم وحدت و انسجام و در گام دوم مدیریت است.در سطح شهرستان بابل، اکثر مدیران بابل در وضعیت بسیار ضعیف هستند و هر مدیری در شهرستان بابل فساد سیاسی، فساد اخلاقی و یا فساد مالی داشته باشد، باید برود.
وی با اشاره به اینکه صد هکتار از جنگل‌های بابل‌کنار (انجیل‌سی) بدلیل تخلیه پسماند در حال نابودی است؛ شیرآبه‌ها تبدیل به رودخانه شده است، گفت؛ باید ستاد توسعه و ستاد حمایت از سرمایه‌گذاران را احیا کنیم؛ شناسایی بابلی‌های مقیم کشور و خارج از کشور و بابلی‌های کارمند در وزارت‌خانه‌ها در دستور کار بنده قرار دارد.