سکان نیوز؛ مدير عامل شركت توزيع نيروي برق چهارمحال و بختياري از مردم خواست تا با نصب اپليكيشن برق ايران (برق من) و دریافت خدمات به صورت غیر حضوری از مراجعه به ادارات برق خودداری کنند.

مهندس مجيد فرهزاد با اشاره به اينكه ارائه خدمات غير حضوري زمينه ساز رفاه عمومي، كاهش اتلاف وقت ، ارتقاء پروتكل هاي بهداشتي و تحقق اهداف دولت الكترونيك مي باشد، گفت : با راه اندازي اپليكيشن برق ايران (برق من) ، خدمات حوزه برق صرفاً به صورت غير حضوري ارائه مي شود و مردم این استان مي توانند از طريق اين اپليكيشن در خواست هاي خود را در زمينه فروش، خدمات پس از فروش و بهره برداري ، ثبت و پيگيري نموده و از مراجعه حضوري به ادارات برق سطح استان اجتناب كنند.

وي در ادامه اين خبر گفت: استفاده از ظرفيت اين اپليكيشن، بهترين درگاه دريافت خدمات حوزه برق به صورت غير حضوري مي باشد كه شامل امكاناتي از قبيل بررسي وضيعت صورت حساب ، مشاهده قبض، ثبت خاموشي ها ، خود اظهاري قرائت كنتور، اطلاعات برق اميد و… است.
فرهزاد در ادامه سخنان خود افزود: اپليكيشن برق من از طريق كافه بازار، وب سايت اين شركت به آدرس www.chb-edc.ir ، لينك : https://saapa.ir/mobil_app و باركد مربوطه قابل دانلود و نصب است.