دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
سکان نیوز؛ حجت الاسلام دکتر جواد یوسف پور مدیر کل بنیاد مازندران افزود: دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران به مناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران طی گفتگویی اظهار داشت: این نهاد به عنوان یکی از اساسی‌ترین نهادهای انقلابی با در هم آمیختن ولایت مداری، معنویت، حفظ “روحیه انقلابی” توانست قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح کند و جایگاه بلند و ارزشمند سپاه پاسداران و رشادت های بی شمار جان بر کفان این نهاد انقلابی در طول هشت سال دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست.
حجت الاسلام دکتر جواد یوسف پور مدیر کل بنیاد مازندران افزود: دوم اردیبهشت یادآور تدبیر حکیمانه حضرت امام خمینی (ره) در تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که ایستادگی در برابر ابرقدرت های شرق و غرب را سرلوحه کار خود قرار داد تا عزت و افتخار حسینی را بیش از پیش نصیب ملت غیور ایران کند.
ایشان تصریح کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اتکال به قدرت لایزال الهی و تأسی از سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام، پاسداری از کیان مقدس جمهوری اسلامی و حفاظت و صیانت از آرمانهای الهی انقلاب و دستاوردهای معنوی و ارزشمند آن را در کارنامه درخشان خود ثبت کرده است.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور اضافه کرد: کارنامه درخشان سپاه در عرصه‌های گوناگون خدمات اجتماعی، محرومینت زدایی، پاسداری از انقلاب و مقابله هوشمندانه با انواع تهدید‌ها و فتنه‌ها نشان می‌دهد که پاسداران غیرتمند، ایثارگر و شهادت طلب در این راه مقدس در اوج بصیرت و هوشیاری همواره گوش به فرمان ولایت فقیه و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) سربازانی شایسته برای ملت، کشور و انقلاب اسلامی بوده‌اند.

این مسئول اظهار داشت: امروز اقتدار و صلابت کشور در کنار حضور هوشمندانه مردم بصیر و همیشه درصحنه ایران اسلامی و وجود سپاهی مقتدر و آماده بکار است که با چشمانی تیز بین و اقتداری مثال زدنی تحت منویات ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه ای مدظله العالی؛ سدی استوار و نستوه در برابر توطئه ها و طمع ورزی های مستکبرین و زیاده خواهان شرق و غرب ایستاده است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران یاد و خاطره شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بویژه سردار رشید اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشته و دوم اردیبهشت سالروز تاسیس این نهاد مقدس و انقلابی را به تمامی سبرپوشان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تبریک گفت.