دولت و مجلس برای رصد وضعیت کرونا کمیته مشترک تشکیل می‌دهند
دولت و مجلس برای رصد وضعیت کرونا کمیته مشترک تشکیل می‌دهند
تهران- سکان نیوز- وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از تشکیل کمیته مشترک میان وزارت بهداشت و کمیسیون بهداشت مجلس به منظور رصد وضعیت کرونایی کشور خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، سعید نمکی روز سه‌شنبه پس از حضور در کمیسیون بهداشت و درمان مجلس در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در این جلسه سوالاتی را در راستای دلسوزی برای اوضاع کشور و همچنین نگرانی از خیز مجدد کرونا در برخی از استان‌ها مطرح کردند.
وزیر بهداشت و درمان دولت دوازدهم افزود: ارتباط ما با نمایندگان مجلس همراه با تعامل، همدلی و صممیت بوده و تمامی صحبت‌ها صحیح بود و ما هم در رفع این نگرانی‌ها صحبت‌هایی را بیان کردیم.
نمکی عنوان کرد: مقرر شد کمیته مشترکی با حضور برخی از معاونین وزارت بهداشت در کمیسیون بهداشت درمان مجلس تشکیل شود تا مسائل مربوط به کرونا را به عنوان یک اتاق فکر بررسی کنند. بی‌تردید هر دستورالعملی که از سوی این کمیته برای برون رفت از بحران فعلی تهیه شود، حتما مورد توجه وزارت بهداشت قرار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: برخی از نمایندگان هم درخصوص کمبودها بهداشتی و درمانی در بعضی از مناطق اظهار نگرانی کرده که در اسرع وقت جبران خواهد شد.