دولت روحانی هم درد مردم نیست
دولت روحانی هم درد مردم نیست
سکان نیوز؛ رئیس ستاد مردم یاران آیت‌الله رئیسی در مازندران با بیان اینکه ما با یک دولتی مواجه هستیم که نه تنها همدرد مردم نیست بلکه با خنده‌های پیدا و پنهانش دردی بر دردهای مردم افزوده است؛ گفت: زبان و ادبیات مشترکی بین مردم و مسئولین فعلی ما وجود ندارد.

صالح سوادکوهی در  نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد مردم یاران همان ستاد انتخاباتی سردار رستم قاسمی است که با توجه به انصراف ایشان به نفع آیت‌الله رئیسی، این ستاد تمام ظرفیت‌های خودش را در جهت ستاد آقای رئیسی بکار گرفته است.
وی افزود: ستاد مردم یاران از بهمن‌ماه سال گذشته فعالیت‌های خود را آغاز کرد و هم اکنون این ستاد در تمامی شهرهای مازندران، راه اندازی و فعال شده است و هدف ما موفقیت آیت‌الله رئیسی در انتخابات پیش رو است.
رئیس ستاد مردم یاران آیت‌الله رئیسی در مازندران، خاطرنشان کرد: ما با یک دولتی مواجه هستیم که نه تنها همدرد مردم نیست بلکه با خنده‌های پیدا و پنهانش دردی بر دردهای مردم افزوده و می‌افزاید.
سوادکوهی با اشاره به اینکه باید به سمت دولتی برویم که دولت مردمی باشد و از جنس مردم بوده و دردهای مردم را چشیده باشد و یا حداقل دردهای مردم را به سخره نگیرد؛ تصریح کرد: در حال حاضر، مجموعه متولیان مدیریت کشور، زبان مشترکی با مردم ندارند و ما احساس می‌کنیم این خنده‌های گاه و بیگاهی که از سوی مسئولین مرسوم و معروف است، نشان می‌دهد که زبان و ادبیات مشترکی بین مردم و مسئولین فعلی ما وجود ندارد.
وی تاکید کرد: لذا ما احتیاج به یک تغییر بزرگ داریم؛ جدای از خساراتی که دولت فعلی به مملکت وارد کرد که غالبا خسارات اقتصادی بود، بنده مهم‌ترین خسارت این دولت را ناامیدی می‌دانم.
رئیس ستاد مردم یاران آیت‌الله رئیسی در مازندران، ادامه داد: قاطبه مردم بر این عقیده‌اند که در این دولت، سفره‌هایشان کوچک‌تر و جیب‌شان خالی‌تر شده است.
سوادکوهی گفت: بنابراین ما با این آرزو به وسط میدان آمدیم تا امید را به مردم برگردانیم و تصور می‌کنیم دولت امید واقعی دولت آقای رئیسی است.
وی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران در خصوص مناظرات انجام شده و به زعم مردم مصلحت اندیشی در پاسخ به طرفین مناظره، گفت: به زعم ما این مسئله، مصلحت اندیشی نبوده بلکه اتفاق زیرکی بود و ایشان در دام ترفندهای رسانه‌ای و تبلیغاتی طرف مقابل قرار نگرفتند.
رئیس ستاد مردم یاران آیت‌الله رئیسی در مازندران، در پاسخ به سوال دیگری در خصوص برخی خرده گیری‌ها از سفرهای استانی آیت الله رئیسی، اذعان کرد: این سفرهای استانی، سبک مدیرتی ایشان است؛ برای قضاوت این سفرهای استانی با نیت انتخابات هنوز زود است و موقعی می‌توانیم بر این ادعا، صحه بگذاریم که اگر ایشان رئیس جمهور شوند و دیگر خبری از سفرهای استانی نباشد.
سوادکوهی متذکر شد: به هر حال یک جایی باید تغییر آغاز شود و همه مردم باید به کارزار انتخابات قدم بگذارند و انتخاب خود را به منصه ظهور بگذارند و قطعا با نشستن در خانه و رأی ندادن، هیچ امیدی به جامعه بر نمی‌گردد.
وی یادآور شد: امید زمانی باز می‌گردد که ما در صحنه باشیم و لذا احوال آنانی که می‌گویند رأی نمی‌دهند احوال بیماری است که نا امید شده است و می‌گوید داروهایم را مصرف نمی‌کنم و منتظر خسارت بزرگ بیماری است و لذا با به صحنه نیامدن این نا امیدی بیشتر و بزرگ تر خواهد شد.