دستگیری 17 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری
دستگیری 17 سارق در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی ساری
سکان نیوز/فرمانده انتظامی شهرستان ساری از دستگیری 17 سارق و کشف مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی در طرح ارتقاء امنيت اجتماعي این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سرهنگ” ناصر علی صفر پور” با اعلام اين خبر، اظهار داشت: به منظور پاکسازي نقاط آلوده و مقابله با توزيع کنندگان موادمخدر، سارقان و مجرمان سابقه دار، طرح عملياتي ارتقاء امنیت اجتماعی در مناطق آلوده و جرم‌خيز حوزه استحفاظی بخش انتظامی هولار به اجرا در آمد .

فرمانده انتظامی ساری، افزود: در اجراي اين طرح، ماموران انتظامي اين فرماندهي با هماهنگي قضائي و در عملياتي ضربتي موفق به شناسایی و دستگیری 17 متهم به سرقت، 18 عامل تهیه و توزیع مواد مخدر و 53نفر از متهمان تحت تعقیب مرجع قضائی در حوزه استحفاظی شدند.

سرهنگ صفرپور، تصریح کرد: در اجرای این طرح بیش از یک کیلوگرم مواد مخدر ،7 تن چوب قاچاق ، 6 قبضه سلاح شکاری غیر مجاز،یک دستگاه موتور سیکلت و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف شد .

وی در پايان از توقیف 41 خودرو و 17 موتور سیکلت متخلف در اجرای این طرح خبر داد و ضمن تقدير از همکاري خوب مردم با پليس اظهار داشت: هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و پاکسازي مناطق آلوده، ايجاد امنيت پايدار و ايجاد آسايش و آرامش براي مردم است.