در پی شهادت رئیس فقید بیمارستان امام خمینی(ره) آمل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیام تسلیتی صادر کرد
در پی شهادت رئیس فقید بیمارستان امام خمینی(ره) آمل مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی مازندران پیام تسلیتی صادر کرد
سکان نیوز/روح این سرباز نظام سلامت که تا لحظه ای که توان داشت حاضر به ترک خدمت به مردم نشد، جاودانه و شاد باشد و یادش گرامی باد

سکان نیوز/? متن پیام حجت الاسلام دکتر سید حسین حسینی کارنامی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
«مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلا»
از میان مومنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند و برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آنان در انتظارند و هرگز تغییر وتبدیلی در پیمان خود ندادند.

خبر شهادت جانباز مدافع سلامت و خدمت به مردم، دکتر بهرام طهماسبی که متعهدانه، صبورانه و با حسن خلق به خدمت دردمندان پرداخت و دغدغه اش سلامتی مردم بود و به فوز عظیم و درجه رفیع شهادت نایل گشت، موجب تألم و تأثر عمیق گردید. اینجانب که خود اکنون در حال سپری کردن دوره درمان این بیماری هستم، ضمن ابراز صمیمانه‌ترین همدردی‌ها، این ضایعه غم انگیز را به خانواده بزرگ بهداشت و درمان پرافتخار دانشگاه علوم پزشکی مازندران، جامعه فرهیخته پزشکی، پزشکان و پرستاران شهرستان آمل و به خصوص همکاران ارجمند آن شهید در بیمارستان امام خمینی و خانواده محترم و وابستگان آن شهید عزیز تسلیت عرض نموده و برای آن عزیز سفرکرده، علو درجات و رضوان و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان محترم آرزوی سلامت، عافیت و صبر و شکیبایی مسألت دارم.

چنانچه مقام معظم رهبری فرمودند، بی شک امروز که پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها در خط مقدم دفاع از جان مردم قرار دارند، نزد خداوند متعال از اجر بی نظیری برخوردار هستند. مردم و مسئولان شهرستان آمل به امثال افرادی خدوم و فداکار، همچون دکتر بهرام طهماسبی بر خود می بالند و ایشان را الگویی مثال زدنی برای نسل نو می دانند. تلاش صادقانه و ایثارگریانه ایشان در خدمت به بیماران و حضور در صف اول دفاع از مردم در برابر ویروس منحوس کرونا، قطعاً به‌عنوان باقیات‌صالحات برای ایشان و افتخاری بزرگ برای خانواده دانشگاه علوم پزشکی مازندران خواهد بود.
ولی شکوه و گلایه از کسانی می باشد که موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند و بدون توجه به فاصله گذاری های فیزیکی و بدون ماسک در خیابان ها و در مجالس حضور پیدا می کنند و تاوان این بی احتیاطی ها را می بایست مردم استان و کادر بهداشت و درمان بدهند. امیدوارم که با رعایت موارد بهداشتی توسط مردم و جدی گرفتن این ویروس دیگر شاهد از دست دادن هیچ عزیزی به خصوص همکاران حوزه سلامت استان نباشیم.

? روحش شاد ، یاد و خاطره‌اش گرامی”