در ادامه اقدامات جهادی شهرداری بابل/آسمان خیابان شریعتی روشن شد
در ادامه اقدامات جهادی شهرداری بابل/آسمان خیابان شریعتی روشن شد
سکان نیوز؛ شهرداری بابل بدون اعتنا به حواشی‌های اخیر پروژ‌ه‌ها را با قدرت ادامه می‌دهد و با تدبیر شهردار جوان آسمان خیابان شریعتی روشن شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری بابل، با هدف حل مشکل تاریکی و عدم روشنایی مناسب در برخی از معابر و‌ خیابان‌ها اعتبارات مناسبی از سال گذشته برای نوسازی_روشنایی خیابانها اختصاص داده شد و شهرداری_بابل موفق شد تا با اجرای این طرح بیش از ۳۰ کیلومتر از مسیرهای مهم شهر را بهسازی نموده و رکورد جدیدی را در این زمینه به ثبت رساند.

قطار پروژ‌ه‌های شهرداری بابل برای خدمت به شهروندان با سرعت به راه خود ادامه می‌دهد و شهرداری بابل در دوره سید_مجتبی_حکیم که بطور متوسط هر ماه یک اقدام ارزشمند را در کارنامه خود دارد تصمیم به توقف این قطار ندارد.

احداث و اصلاح روشنایی خیابان شریعتی از ابتدای پارک شادی تا میدان سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی به اتمام رسید تا شهروندان شاهد روند زیباسازی_شهری و ارتقای کیفیت محیط شهری و فضاهای عمومی باشند.

در طرح‌ نوسازی_روشنایی خیابان شریعتی ، استفاده از لامپ‌ها و پایه‌های جدید خصوصا لامپ‌های ال‌ای‌دی مورد توجه قرار گرفت

اعتبار پیش بینی شده در این پروژه بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال بوده که بخشی از این پروژه که شامل #بهسازی_روشنایی میباشد به بهره برداری رسید و در ادامه این طرح ترمیم مبلمان و روشنایی پیاده رو ، زیباسازی و نقاشی دیوارها، نصب چراغهای دفنی به طول ۷۰۰ متر در دو طرف خیابان انجام خواهد شد.