در فوتبال سخت می‌توان دو متر فاصله را حفظ کرد
در فوتبال سخت می‌توان دو متر فاصله را حفظ کرد
سکان نیوز:دروازه‌بان اسپانیایی معتقد است در فوتبال سخت می‌توان دو متر فاصله را حفظ کرد.

به گزارش سکان نیوز/به نقل از آس، پائو گسول، بسکتبالیست مشهور اسپانیایی از طریق دایرکت اینستاگرام از ایکر کاسیاس درباره بازگشت فوتبال پرسید (بوندسلیگا قرار است از امروز – شنبه – شروع شود). دروازه‌بان اسپانیایی گفت: اگر تصمیم گرفته اند رقابت ها را از سر بگیرند به این خاطر است که به یک قطعیت رسیده اند و اطمینان دارند همه چیز خوب پیش خواهد رفت. فوتبال تنها محدود به بازیکن نیست بلکه خانواده فوتبالیست و مردمی که در پیرامون یک مسابقه هستند نیز با این ورزش مرتبط هستند. نمی دانم در فوتبال می توانند فاصله دو متری که در خواست کردند را رعایت کنند یا نه‌. سخت است. من آن را کمی دشوار می بینم اما امیدوارم اشتباه کنم و همه چیز خوب پیش برود.

کاسیاس که نامزد ریاست فدراسیون فوتبال اسپانیا شده است درباره شرایطش اظهار کرد: تقریبا سه ماه و نیم پیش خودم را به عنوان کاندید معرفی کردم اما اکنون همه چیز متوقف شده است. نمی توان کار بیشتری انجام داد. همه در چنین وضعیتی قرار داریم و تنها به من مربوط نیست. باید خود را با شرایط وفق دهیم.

دروازه‌بان پورتو در پایان گفت: اکنون صحبت کردن درباره رای جمع کردن غیرممکن است. مسائل خیلی مهم تری از ریاست در فدراسیون وجود دارد. باید روی سلامتی مردم تمرکز کرد که همه حالمان خوب باشد. این دوران که تمام شد آن وقت باید شرایط را بررسی کرد.

  • نویسنده : 1161