دبیران ۲ کمیته در خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند
دبیران ۲ کمیته در خانه مطبوعات مازندران مشخص شدند
ساری - سکان نیوز-سخنگوی خانه مطبوعات مازندران از انتخاب نماینده جدید منطقه دو و دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری این خانه خبر داد.

سکان نیوز/علی یوسفی از انتخاب نماینده جدید منطقه دو و دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری خانه مطبوعات مازندران خبر داد وافزود: مجتبی ابراهیمی کوچکسرایی به عنوان نماینده جدید منطقه دو شامل شهرستان‌های قائم شهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار و سیمرغ و حسین قربانی عضو پیشین هیئت مدیره خانه مطبوعات مازندران به عنوان دبیر کمیته خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری مازندران انتخاب شدند.

وی با آرزوی توفیق برای منتصبان جدید همچنین از انتخاب دبیران و اعضای کمیته‌های منطقه پنج شامل شهرستان‌های محمودآباد، نور، نوشهر، چالوس، کلاردشت، تنکابن، عباس آباد و رامسر خبر داد و یادآور شد: دبیران و اعضای کمیته‌های سایر مناطق نیز به زودی انتخاب و معرفی می‌شوند.

سخنگوی خانه مطبوعات مازندران با اشاره به اعطای احکام اعضای کمیته‌های منطقه پنج اظهار کرد: معارفه رابطین و دبیران کمیته‌های منطقه‌ای با حضور اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات مازندران در شهرستان‌های مختلف استان از روزهای آینده در دفاتر فرمانداران برگزار می‌شود.

یوسفی همچنین خاطرنشان کرد: پس از انتخاب و معارفه دبیران و اعضای کمیته‌های مناطق خانه مطبوعات مازندران، جلسه‌ای با حضور تمامی نمایندگان، رابطین و دبیران کمیته‌های استانی و منطقه‌ای به منظور ارائه برنامه و هماهنگی‌های بیشتر در مرکز استان برگزار می‌شود.

وی در پایان بیان داشت: مراسمات هفته رسانه نیز با توجه به شرایط کرونایی این روزهای استان به زودی اعلام می‌شود.
گفتنی است علیرضا نوری هفته گذشته به عنوان دبیر کمیته خبرگزاری‌های خانه مطبوعات مازندران منصوب شده بود که دو روز پس از صدور حکم از این سمت انصراف داد.