خدمات تامین اجتماعی در گرو همکاری و تعامل با سازمان‌هاست
خدمات تامین اجتماعی در گرو همکاری و تعامل با سازمان‌هاست
سکان نیوز؛ مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: سازمان تامین اجتماعی به تنهایی نمی‌تواند در اجرای طرح ملی 3070 موفق باشد؛ چرا که معتقدیم با همکاری سازمان‌ها می‌توان به اثربخشی و موفقیت دوچندان طرح امیدوار بود.

حسین امیری‌گنجه، که در نشست شورای مدیران استان تهران سخن می‌گفت، افزود: بسیاری از خدمات تامین اجتماعی به ذینفعان در گرو همکاری و تعامل با سازمان‌ها است.
امیری‌گنجه با اشاره به خرید 2 سال خدمت سربازی ادامه داد: با تایید سازمان نظام وظیفه، دوران خدمت سربازی در تامین اجتماعی محاسبه و پس از پرداخت؛ به سوابق بیمه‌ای بیمه‌شده افزوده می‌شود. بسیاری از خدمات سازمان تامین اجتماعی منوط به تایید و همکاری دیگر سازمان‌ها است و چنانچه تعامل سازمان‌ها با تامین اجتماعی گسترش یابد، به طور قطع اجرای این طرح ملی زودتر از زمان تعیین‌شده به نتیجه خواهد رسید و اثرات آن را نیمی از جمعیت کشور دریافت خواهند کرد.
وی با اشاره به فلسفه اجرای این طرح گفت: طرح ملی سی هفتاد رسالتی مهم است که با توجه به گستردگی و به لحاظ افزایش ذینفعان (بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران) که از مرز 42 میلیون نفر در حال گذر است و در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ که نزدیک به 4 میلیون نفر رسیده است، با هدف دسترسی آسان به خدمات بیمه‌ای، سریع و غیرحضوری و تسهیل دسترسی از هر نقطه از ایران اسلامی سیاستگذاری و تبیین شده است.
مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ افزود: مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی با ایجاد این طرح و تدوین و ابلاغ آن به استان‌‍ها به عنوان”طرح 3070″ یعنی 30 خدمت غیرحضوری این سازمان به ذینفعان، گامی بزرگ در غیرحضوری کردن خدمات سازمان تامین اجتماعی برداشته است و با اجرای این طرح در سال؛ کاهش بیش از 70 میلیون مراجعه حضوری را شاهد خواهیم بود.