حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در پیرانشهر در راستای بررسی مشکلات دانش آموزان شین آباد
حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش در پیرانشهر در راستای بررسی مشکلات دانش آموزان شین آباد
سکان نیوز؛ دکتر قاسم احمدی لاشکی بررسی مشکلات دانش آموزان شین ابادی را از برنامه های مهم سفر خود به پیرانشهر عنوان کرد و گفت؛ برای پیگیری رفع این مشکلات از طریق مجاری قانونی قول مساعد داد.

در جلسه ای که با حضور معاون پارلمانی وزیر آموزش و پرورش، مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی، نماینده مردم شهرستان پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن اداره‌کل فرهنگ و ارشاد شهرستان پیرانشهر برگزار شد، مشکلات آموزش و پرورش استان مورد بررسی قرار گرفت.

دکتر قاسم احمدی_لاشکی معاون وزیر درباره سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سخنرانی و‌‌ در ادامه مشکلات دانش آموزان حادثه شین آباد مورد بررسی قرار گرفت.

پیگیری سهمیه کنکور، درمان و اشتغال این دانش آموزان و بیمه تامین اجتماعی از مسائلی بودکه دراین جلسه مطرح شد.

دکتر احمدی لاشکی نیز در این مراسم بررسی مشکلات دانش اموزان شین ابادی را از برنامه های مهم سفر خود به پیرانشهر عنوان کرد وبرای پیگیری رفع این مشکلات از طریق مجاری قانونی قول مساعد داد.
همچنین در این مراسم معاون پارلمانی وزیر از خانم افشنگ معلم حق التدریس شهرستان اشنویه که با وجود محدودیت اینترنت کلاس درس را ترک نکرد به نمایندگی از دیگر معلمان خوب این استان تقدیر بعمل آورد.