حضور مدیر کل بنیاد مازندران در منزل جانباز قطع نخاعی هانی آقاجانی
حضور مدیر کل بنیاد مازندران در منزل جانباز قطع نخاعی هانی آقاجانی
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با حضور در منزل جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی، از صبر و استقامت این اسطوره دوران دفاع مقدس دلجویی به عمل آورد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران چهارشنبه 25 فروردین ماه در شهرستان بابلسر با اسطوره اخلاق و رادمردی جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی دیدار و از صبوری، استقامت و پایمردی یادگار عرصه دوران دفاع مقدس دلجویی به عمل آورد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پس از این دیدار طی گفتگویی جانبازان را مردان بی ادعای ایران اسلامی دانست و اظهار داشت: جانباز سرافراز هانی آقاجانی همانند دیگر جانبازان این سرزمین پهناور نمونه بارز غیرت و مردانگی است و موجب افتخار و سربلندی جامعه ما محسوب می گردد.

حجت الاسلام دکتر جواد یوسف پور با بیان اینکه عدم تجلیل و تکریم از زحمات و سختی های طاقت فرسای جانبازان عزیز ( عوارض ناشی از دوران جنگ )، یک نوع ناسپاسی است عنوان کرد: همه دستگاهها و مسئولین باید به این اسوه های بی نظیر و قهرمانان واقعی تاریخ انقلاب اسلامی ایران احترام بگذارند و این اصل مهم را برای خود یک وظیفه شرعی و دینی بدانند.
ایشان با اشاره به اینکه ملت شریف ایران دلاورمردی و از خود گذشتگی شهدای والامقام، جانبازان عزیز و آزادگان سرافراز را هرگز از یاد نخواهد برد گفت: امروز همه آحاد جامعه مدیون ایثارگری جوانان شایسته ای هستند که جان در طبق اخلاص گذاشتند و در میدان نبرد با دشمنان جنگیدند و آسمانی شدند.

این مسئول تصریح کرد: عده ای از این بزرگمردان در دفاع از خاک میهن و وطن با تقدیم عضوی از اعضای بدن خود همچون قمر بنی هاشم حضرت اباالفضل العباس (ع) به مقام جانبازی رسیدند و جمعی دیگر از فرزندان غیور این سرزمین، سالها سختی های دوران اسارت را تحمل کردند.

حجت الاسلام دکتر یوسف پور ضمن ارج نهادن به مقام والای شهیدان و ایثارگران عزیز افزود: جانبازان نخاعی گنجینه هایی هستند که نام پر افتخار آنان همیشه در تاریخ می درخشد.
در این دیدار صحبت های جانباز سرافراز قطع نخاعی هانی آقاجانی از زوایای گوناگون مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین یوسف پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران، دو تن از کارشناسان اعزامی بنیاد مرکز، رئیس حراست و رئیس بنیاد بابلسر حضور داشتند.
گفتنی است مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پیش از این دیدار در جلسه هم اندیشی و صمیمی انجمن جانبازان نخاعی استان شرکت کرد.