حضور احمدی لاشکی در وزارت خانه، فرصت و سرمایه ای برای استان است
حضور احمدی لاشکی در وزارت خانه، فرصت و سرمایه ای برای استان است
سکان نیوز/قاسم احمدی لاشکی با حضور در اداره کل آموزش و پرورش مازندران با مدیرکل و معاونان این اداره دیدار و در جلسه شورای معاونان اداره کل شرکت کرد.

سکان نیوز/به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ علیرضا سعدی پور نیز در ابتدای این دیدار، ضمن عرض خیرمقدم به معاون حقوقی و پارلمانی آموزش و پرورش گفت: حضور دکتر احمدی لاشکی در وزارت آموزش و پرورش فرصت و سرمایه ای برای استان مازندران است.
وی در ادامه به گزارش عملکرد دستگاه تعلیم و تربیت مازندران پرداخته و افزود: همکاران ما در اولین روزهای پس از تعطیلی مدارس به خاطر شیوع کرونا، سامانه “مازندمحتوا” را راه اندازی کردند و با تلاش معلمان، آموزگاران و دبیران اقدام به بارگذاری مطالب و محتوا در این سایت کردند که از سراسر کشور بازدید کننده داشت.
سعدی پور همچنین تصریح کرد: بعد از آن که سامانه شاد توسط وزارت آموزش و پرورش راه اندازی شد همکاران، مدیران و دانش آموزان به عضویت این سامانه درآمدند و هم اکنون نیز درصد قابل توجهی از دانش آموزان و عوامل مدرسه به عضویت این سامانه در آمدند و آموزش را در فضای مجازی پیش گرفتند که اقدامی ارزشمند بود و در جلسه اخیر شورای آموزش و پرورش استان، استاندار مازندران به عنوان رییس این شورا از اقدام به موقع آموزش و پرورش در آموزش مجازی قدردانی کرد.
وی گفت: اجرای کامل سند تحول به عنوان قانون اساسی دستگاه تعلیم و تربیت اولویت نخست ما است و در این زمینه نیز کارگروه اجرای سند تحول بنیادین را فعال کردیم و امیدواریم در این بخش هم گام های خوبی برداریم.
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران سپس به معرفی معاونان اداره کل آموزش و پرورش مازندران پرداخت و در ادامه نیز هر کدام از معاونان گزارشی از حوزه تحت مدیریت خود ارائه کردند.