حسین زادگان؛ به افراد بدون ماسک در مازندران خدمات ارائه نمی‌شود
حسین زادگان؛ به افراد بدون ماسک در مازندران خدمات ارائه نمی‌شود
استاندار مازندران گفت: استفاده از ماسک در اماکن پرتردد مانند بازار، پاساژ و بخش حمل و نقل از امروز الزامی است و به افراد بدون ماسک خدمات ارائه نمی‌شود. ‎

به گزارش سکان نیوز، احمد حسین زادگان، استاندار مازندران در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، افزود: مهم ترین مصوبه‌ جلسه امروز ستاد ملی مبارزه با کرونا الزامی شدن استفاده از ماسک از ۱۵ تیر ماه است.

وی با بیان اینکه در مازندران تمرکز بر بازار‌ها و بخش حمل و نقل است، یادآور شد: افراد در اماکن پرتردد به خصوص پاساژ، بازار و حمل و نقل عمومی موظف به استفاده از ماسک هستند و از مردم می‌خواهیم همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار مازندران به ضرورت مصون سازی اماکن یاد شده و برخورد جدی با تخطی کنندگان اشاره و بیان کرد: اگر مردم بدون ماسک وارد پاساژ‌ها شوند، پاساژها نباید به آن‌ها خدمات ارائه کنند و اگر به افرادی که ماسک ندارند خدمات ارائه کنند، به اجبار از فعالیت آن ها ممانعت می شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مردم حتما باید الزامات بهداشتی را رعایت کنند و جدی بگیرند، گفت: وسایل نقلیه عمومی هم در صورتی که به افراد بدون ماسک خدمات ارائه کنند، از فعالیت آن‌ها جلوگیری می‌کنیم.