حسینی‌نژاد؛ تولید حدود ۲۳۰ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت ایران‌خودرو خزر در فعالیت ۱۰ ساله
حسینی‌نژاد؛ تولید حدود ۲۳۰ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت ایران‌خودرو خزر در فعالیت ۱۰ ساله
سکان نیوز؛ مدیر عامل ایران خودرو خزر از تولید حدود ۲۳۰ هزار دستگاه خودرو توسط شرکت ایران‌خودرو خزر در فعالیت ۱۰ ساله خود در بابل خبر داد.

به گزارش سکان نیوز، سیدامیدحسینی‌نژاد ضمن تبریک فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و روز کار و کارگر اظهار داشت: در سال گذشته این شرکت تعداد ۲۶ هزار دستگاه خودرو تولید و روانه بازار مصرف کرده است که پیش بینی می‌شود در سال جاری این تعداد به بیش از ۳۰هزار دستگاه خودرو افزایش یابد.

این مسئول افزود: از سال ۱۳۸۹ شرکت ایران خودرو خزر وارد مدار تولید شده است و با افزایش تولید در این سال‌ها زمینه اشتغال حدود ۵۰۰ نفر را بصورت مستقیم فراهم و بدلیل تأمین تعداد زیادی از قطعات_خودرو از تولید کننده‌های داخل استان موجب اشتغال غیر مستقیم افراد زیادی شده است.
وی با اشاره به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری بنام سال جهش_تولید بیان داشت: در راستای تحقق آن توسط مدیرعامل محترم گروه صنعتی ایران‌خودرو، در زمینه‌های جهش تولید و ارتقای کیفی محصولات برنامه‌هایی مدون شده و ابلاغ گردید که این شرکت با تلاش روزافزون درجهت تحقق آن گام برداشته است.
مدیر عامل ایران خودرو خزر عنوان کرد: یکی از موفقیتهای بزرگ کسب شده در سال گذشته با کوشش همه همکاران کسب سومین ستاره_کیفیت محصولات این‌شرکت از شرکت بازرسی مهندسی ایران ( IEI ) بوده است.

حسینی_نژاد افزود: علارغم اینکه سال گذشته را با تعداد زیادی خودرو‌های ناقص شروع کردیم اما در ماه‌های پایانی سال، با تأمین کل قطعات توسط شرکت ایران خودرو همه خودروهای ناقص تکمیل و با تأکید مدیرعامل محترم گروه، همه آن‌ها در حداقل زمان ممکن تحویل مشتریان گردید.

وی همچنین در بخشی دیگر از سخنانش به مقابله این شرکت با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در راستای تامین سلامت همکاران، تولید زودتر متوقف و بعد از تعطیلات عید هم با یک هفته تأخیر تولید آغاز شد و در راستای انجام پروتکل‌هایبهداشتی ابلاغ شده توسط گروه صنعتی ایران خودرو و ستاد مقابله با کرونا برای حفظ سلامتی کارکنان، ضمن ضدعفونی مداوم همه قسمت‌ها در کارخانه، تب_سنجی صورت می پذیرد و اقلام بهداشتی تهیه و توزیع گردید.
همچنین با اعطاء مرخصی به افراد مشکوک و دارای کسالت و کاهش تراکم همکاران در خطوط تولید و سایر حوزه‌ها تلاش شد تا همکاران را از این بیماری مصون بداریم.
وی در پایان سخنانش عنوان داشت این شرکت با کمک همکاران در حد توان توانسته است در کمک_مومنانه نیز مشارکت نماید.