حذف معافیت های مالیاتی موجب کاهش انگیزه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان
حذف معافیت های مالیاتی موجب کاهش انگیزه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان
سکان نیوز:عضو هیات رییسه کمیسیون عمران و فراکسیون مناطق آزاد مجلس یازدهم گفت: معتقدیم که حذف معافیت های مالیاتی می تواند موجب کاهش انگیزه سرمایه گذاران و تولیدکنندگان جهت حضور و فعالیت در مناطق آزاد شود.

به گزارلش سکان نیوز/ احمد جباری در دیدار با رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم اظهار کرد: در حوزه مناطق آزاد ظرفیت های قانونی خوبی وجود دارد که هنوز نتوانسته ایم از آنها به خوبی استفاده کنیم.
نماینده مردم بندر لنگه، بستک و پارسیان در مجلس یازدهم در ادامه گفت: اصلاح قوانین مربوط به مناطق آزاد باید با بررسی دقیق تمامی جوانب و به گونه ای صورت گیرد که شاهد حل مشکلات قانونی فعلی باشیم.
عضو فراکسیون مناطق آزاد مجلس یازدهم تصریح کرد: طی سال های گذشته، تلاش های زیادی در حوزه های عمرانی و زیربنایی در جزیره قشم توسط سازمان منطقه آزاد قشم انجام شده، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله وجود دارد.
نماینده مردم غرب استان هرمزگان افزود: اقدامات خوبی جهت ایجاد اشتغال پایدار با اولویت اشتغالزایی برای جوانان و نیروهای بومی صورت گرفته و با به نتیجه رسیدن بسیاری از سرمایه گذاری های صورت گرفته، می توانیم در آینده شاهد بهبود وضعیت در این حوزه باشیم.
جباری در پایان گفت: به نظر می رسد که موضوع دوگانگی مدیریت حاکم بر جزیره قشم مردم را با مشکلاتی مواجه کرده که ما در مجلس برای برطرف کردن این معضل تلاش خواهیم کرد.
براساس این گزارش، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه توضیحاتی درباره پروژه ها و طرح های حوزه های نفت و انرژی، صنعتی، شیلاتی، عمرانی و گردشگری اجرا شده در تمام نقاط جزیره، مطرح کرد.
حمیدرضا مومنی در ادامه تصریح کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته طی سال گذشته شاهد تسهیل و تسریع فرآیندهای سرمایه گذاری و اجرای پروژه های زیرساختی در جزیره قشم هستیم.
وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با اجرایی شدن طرح های توسعه ای و اقتصادی شرایط برای ارائه خدمات بهتر و شایسته به مردم شریف جزیره قشم فراهم شود.