حاجی بابایی؛ انقلابی گری به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست
حاجی بابایی؛ انقلابی گری به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست
سکان نیوز؛ نماینده مردم همدان گفت: انقلابی گری به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست بلکه باید با نقد منصفانه همه نهادها، زمینه پیشرفت کشور و خدمت به مردم را فراهم و ریشه فساد را بخشکانیم.

“حمیدرضا حاجی بابایی” در نخستین جلسه شورای اداری استان همدان در سال ۱۴۰۰، افزود: هیچ چیز برای مسوولان کشور در بخش های مختلف مهمتر از مردم و نظام نیست، چراکه خدمت به مردم برای رفاه و آسایش انها به مثابه حفظ نظام است.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام نوروزی و انتخاب شعار سال مبنی بر حمایت از تولید با پشتیبانی و رفع موانع، همه مسوولان در بخش های مختلف اعم از دولتمردان و نمایندگان مجلس باید در راستای تحقق این مهم، کار و تلاشش کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: باید در زمینه حمایت از تولید که موجب از بین رفتن تورم و افزایش اقتدار و توان اقتصادی نظام و بهبود معیشت و رفاه مردم می شود، با وحدت و همدلی و بدور از سیاسی کاری و حاشیه سازی تلاش کنیم.

حاجی بابایی گفت: بودجه سال جاری کشور در شرایط فعلی تحریم های ظالمانه و ویروس کرونا، قابل قبول نیست اما قابل تحمل است با این وجود همه باید دست به دست هم داده تا سال را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه نقد به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست و همه باید دولت و مجلس را منصفانه نقد کنند، اظهار داشت: برخی افراد به نحوی نقد می کنند که کل خدمات نظام را زیرسوال برده و سیاه نمایی می کنند، نباید به گونه ای عمل کنیم که خون شهدای گرانقدری همچون سردار سلیمانی تباه شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی، انقلابی گری را به معنای رفع و از بین بردن مفسده دانست و افزود: فشار دشمنان نظام بر این کشور پرقدرت و بسیار گسترده است و همین امر مشکلاتی را برای کشور و به خصوص شرایط اقتصادی مردم ایجاد کرده است.

به گفته وی، انقلابی گری به معنای تخریب و سیاه نمایی نیست بلکه باید با نقد منصفانه همه نهادها، زمینه پیشرفت کشور و خدمت به مردم را فراهم و ریشه فساد را بخشکانیم.

حاجی بابایی ادامه داد: با این وجود قطار توسعه و پیشرفت کشور با شتاب در حال حرکت است و به فرموده رهبری انقلاب، ایران رتبه ۱۸ اقتصاد جهان را دارد.

وی به بیان فعالیت های انجام شده در استان همدان اشاره کرد و گفت: این استان در حوزه حمل و نقل جزو مناطق پیشرو و توسعه یافته کشور است و در بودجه کشور ردیف مستقلی برای راه آهن همدان – ملایر با ۶۰ میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته است.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: امسال دولت ۲۲۵ میلیارد تومان برای اتصال راه آهن همدان – سنندج اختصاص داد که این رقم در مجلس به ۳۷۵ میلیارد تومان افزایش یافت که با اجرای پروژه خط ریلی همدان به سنندج وصل می شود.

حاجی بابایی افزود: همچنین با راه اندازی راه آهن ملایر – بروجرد تردد از سمت جنوب به شمال کشور از طریق همدان انجام می‌شود.

وی با عنوان اینکه توسعه راهها در استان همدان بسیار گسترده و چشمگیر است، اظهار داشت: ۱۲ ردیف ملی در زمینه راه های استان همدان در بودجه سالجاری پیش بینی شده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی افزود: فرودگاه همدان به دلیل نزدیکی مسیر به تهران از وضعیت خوبی برخوردار نیست بنابراین طرحی را برای آزمایش و تعمیر هواپیماها با همکاری بخش خصوصی در این فرودگاه دنبال کردیم که بسیار مهم و موجب رونق آن می شود.
حاجی بابایی اضافه کرد: پتروشیمی نهاوند نیز طرح مهمی است که کارهای مقدماتی ان انجام شده و پرداخت ۲۲۰ میلون دلار تسهیلات به این طرح نیز قطعی شده است.

وی گفت: در حوزه بهداشت و درمان طی چند سال گذشته در استان همدان کارهای بزرگی انجام شده است و هم اینک بزرگترین و مدرنترین بیمارستان غرب کشور به نام اکباتان در ۹ طبقه در حال ساخت است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی تبدیل شدن استان به قطب هایتک، افزایش هشت برابری بودجه پارک علم و فناوری، فراهم کردن زمینه ساخت ۵۰ هزار واحد با اضافه شدن یک هزار و ۵۰۰ هکتار به مناطق مسکونی همدان را از دیگر اقدام ها و توفیقات بزرگ سال های اخیر در استان عنوان کرد.

حاجی بابایی با تاکید بر اینکه باید در همدان شرایط را برای استفاده بهینه از امکانات و فرصت‌های ممکن آماده کنیم ادامه داد: اقدامات چشمگیری در حوزه پارک علم و فناوری و همچنین دانشگاه علوم پزشکی انجام شده که قابل تقدیر و تشکر است.

وی با اشاره به اینکه دولت هفت هزار میلیارد تومان برای اشتغال در بودجه پیش بینی کرده بود که مجلس با استفاده از منابع تبصره ۱۴ این مبلغ را به ۳۲ هزار میلیارد تومان افزایش داد.
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: از این مبلغ هشت هزار میلیارد تومان به کشاورزی، هفت هزار میلیارد تومان به صنعت و معدن، هفت هزار میلیارد تومان به راه و شهرسازی و مسکن، پنج هزار میلیارد تومان برای نفت و پتروپالایشگاه‌ها و پالایشگاه ها و پتروشیمی و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برای وزارت گردشگری اختصاص داده شده است.

وی گفت: با وجود همه سختی‌ها و مشکلات موجود ناشی از تحریم و فشار حداکثری دشمن، کمک به اقشار کم درآمد در اولویت همه مسوولان از جمله مجلس است که در این زمینه اقدامات خوبی برای حمایت از دهک های پایین و کم درآمد جامعه شده است.