جمهوری اسلامی ایران از حیث استقلال سیاسی و فرهنگی باشکوهترین نظام در عرصه جهانی است
جمهوری اسلامی ایران از حیث استقلال سیاسی و فرهنگی باشکوهترین نظام در عرصه جهانی است
سکان نیوز؛ عضو هیئت رئیسه مجلس اظهار داشت؛ جمهوری اسلامی ایران از حیث استقلال سیاسی و فرهنگی باشکوهترین نظام در عرصه جهانی است.

علی کریمی فیروزجایی در گفت و گو با خبرنگاران با گرامیداشت سالگرد دهه فجر انقلاب اسلامی افزود: انقلابی که امام راحل عظیم الشان بنیان نهاد، تجلی معارف دینی و اراده الهی برای غلبه مستضعفان بر تختهای پادشاهی زورگویان عالم است.

دبیر کل جامعه اسلامی فرهنگیان کشور با تاکید بر ارزش های مانای انقلابی در پرتو مجاهدت امام راحل و شهیدان عالیمقام گفت: چالش جبهه انقلاب با امپراطوری رو به زوال غرب تاریخی و بی پایان است.

نماینده مردم بابل با برشماری خدمات بی بدیل انقلاب در عرصه های عمرانی، فرهنگی و اجتماعی افزود: جمهوری اسلامی ایران علی رغم دشمنی ها ی جبهه استکبار در چهار دهه اخیر، اوج پیشرفت و بالندگی را در عرصه های پیشتازانه در معرض دید جهانیان قرار داده است.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در تشریح دستاوردهای انقلاب از خودباوری و استقلال فکری و فرهنگی درپرتو جوشش اراده های ایمانی بعنوان بزرگترین ثمره حیات نهضت امام راحل یاد و تصریح کرد: انقلاب اسلامی اکنون ودر دهه پنجم حیات خود به سوی شکل گیری تمدن نوین در عرصه حکمرانی جهان گام بر می دارد.

کریمی با اشاره به تحلیل محتوایی ناکامی ها و کامیابی های انقلاب در بیانیه راهبردی گام دوم از سوی رهبر فرزانه انقلاب افزود: تصویر سازی علل برخی مشکلات و ناکامی ها ی ۴۰ سال گذشته ونیزتشریح نقاط قوت و ظرفیت های بالقوه و بالفعل انقلاب در مسیر آینده توسط رهبرمعظم انقلاب منصفانه، هنرمندانه و عالمانه بود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم یکی از جلوه های رشد و بالندگی انقلاب را در عرصه آموزش عالی دانست وافزود: دست یابی ایران به مقام اول تولید علم در منطقه ونیز سرعت تولیدات دانش بنیان آن در جهان از شگفتی های انقلاب اسلامی است.

نماینده مردم بابل جمهوری اسلامی ایران را از حیث استقلال سیاسی و فرهنگی باشکوهترین نظام سیاسی در عرصه جهانی دانست وخاطرنشان کرد: چرخش مسالمت آمیز قدرت و مردمی بودن مسئولان آن در سطح جهان وجه تمایز انقلاب اسلامی با همه حکومت های دنیا است.
کریمی فیروزجایی با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور و چالشها ی ناشی از آن گفت: مشکلات عرصه اقتصاد ناشی از عدم توجه به مولفه حیاتی اقتصاد مقاومتی و نادیده انگاشتن ظرفیت های بی پایان داخلی است.
دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی دهه فجر را فرصت بی نظیر برای بازخوانی اندیشه های تابناک امام راحل و رهبری معظم انقلاب دانست وافزود: تعمیق باورهای دینی و انقلابی و امتزاج آن با روحیه جهاد و ایثارگری رمز ماندگار نهادینه شدن ارزشهای جاودان انقلاب اسلامی است.
کریمی فیروزجایی با انتقاد ازبرخی عناصر و جریان های داخلی که دستاوردهای ارزشمند نظام اسلامی را در مواجهه با اندیشه های لیبرالی قربانی می کنند افزود: صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی در برهه کنونی مجاهدت عظیم سربازان انقلاب در عرصه جنگ نرم تلقی می شود