جدیت آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم ستودنی و مایه قوت قلب جریان انقلاب است
جدیت آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم ستودنی و مایه قوت قلب جریان انقلاب است
سکان نیوز؛ عضو مجمع نمایندگان مازندران با تجلیل از سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه در شرایط کنونی گفت: تحرک و جدیت آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم ستودنی و مایه قوت قلب جریان انقلاب است.

علی کریمی فیروزجایی در نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با اعضای شورای قضائی این استان افزود: حرکت جدید رئیس قوه قضائیه در اجرای عدالت موجب تعمیق پیوند بیشتر توده‌های مردم با انقلاب شد.

دبیر هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی عدالت را از محورهای اساسی تحقق اهداف انقلاب دانست وافزود: سیاست جدید قوه قضائیه در اجرای عدالت نیازمند حمایت جدی دیگر قوای کشور و دستگاه‌های حاکمیتی است.

نماینده مردم بابل با اشاره به مشکلات قوه قضائیه در زمینه کمبود بودجه و نیروی انسانی یادآورشد: مجلس در بودجه سال آینده با پشتیبانی اعتباری از قوه قضائیه تداوم اجرای طرح‌های توسعه‌ای آن را تضمین کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با تجلیل از سفرهای استانی رئیس قوه قضائیه در شرایط کنونی گفت: تحرک و جدیت آیت الله رئیسی در حل مشکلات مردم ستودنی و مایه قوت قلب جریان انقلاب است.

کریمی فیروزجایی با اعلام حمایت از برخورد قضائی با عاملان روند تخریب و تبدیل عرصه‌های کشاورزی در شمال افزود: برخورد قانونی و قاطع با قاچاقچیان عرصه‌های جنگلی و تخریب کنندگان اراضی زراعی و باغی ضرورت دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات حاشیه نشینان جنگل و دامداران روستاهای جنگلی گفت: دستگاه‌های مسئول باید از مردم جنگل نشین و بومیان به عنوان حافظان اصلی جنگل‌ها حمایت کنند.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی بایدقوانین را بنفع مردم اجرایی کنند