ثوری: امسال لیگ بوکس را برگزار می‌کنیم/ اردوهای مشترک در هند، ازبکستان و قرقیزستان خواهیم داشت
ثوری: امسال لیگ بوکس را برگزار می‌کنیم/ اردوهای مشترک در هند، ازبکستان و قرقیزستان خواهیم داشت
سکان نیوز؛ رییس فدراسیون بوکس گفت: قطعا امسال لیگ را برگزار می کنیم تا بوکسورهای خوب در این مسابقات مبارزه کنند و منبع درآمدی داشته باشند.

به گزارش سکان، حسین ثوری در گفتگوی  در خصوص پرداخت پاداش‌های ملی‌پوشان اظهار داشت: به دانیال شه‌بخش و سیدشاهین موسوی دو بوکسور المپیکی کشورمان هر کدام مبلغ 50 میلیون تومان و به امید احمدی صفا نیز مبلغ 25 میلیون تومان بعنوان پاداش از طرف سیامک صالحی نایب رییس اهدا شده. قرار است هفته آینده نیز 30 میلیون تومان دیگر به آنها اعطا شود تا به این بوکسورها کمک کرده باشیم. چون منبع درآمدشان در این موارد است و این بچه ها تمام زندگی خود را در بوکس گذاشته‌اند ما هم در فدراسیون تلاش داریم تا در این راه به آنها کمک کنیم.

وی با اشاره به حقوق معوقه ملی پوشان ادامه داد: حقوق عقب‌افتاده ملی‌پوشان مان را نیز به زودی پرداخت خواهیم کرد و هیچ نگرانی بابت این موضوع نداریم.

رییس فدراسیون بوکس در خصوص انتخابی تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر دو سهمیه حضور در بازیهای المپیک را گرفته ایم و شانس این را داریم تا در 6 وزن دیگر نیز کسب سهمیه کنیم. بعد از برطرف شدن مسائل مربوط به کرونا بلافاصله انتخابی تیم ملی را برگزار می‌کنیم و نفرات منتخب برای شرکت در اردوهای آماده سازی جهت شرکت در گزینشی المپیک آغاز می‌شود.

وی در مورد برگزاری اردوهای مشترک با چند کشور آسیایی نیز گفت: با کشورهای هند، ازبکستان و قرقیزستان به توافق رسیده ایم تا پس از اتمام بیماری کرونا اردوی مشترک را در ایران و این کشورها برگزار کنیم. آنها به ایران بیایند و ما برای آمادگی هر چه بهتر بوکسورهای ‌مان در این کشورها اردوی مشترک داشته باشیم.

ثوری همچنین خبر از برپایی دوباره لیگ بوکس داد: فدراسیون قطعا امسال لیگ بوکس را راه اندازی خواهد کرد تا به شکلی منبع درآمدی برای بوکسورهای خوب ما بوجود آورد تا حدودی مشکلات مالی شأن برطرف شود.