ثبت‌نام جدید برای دریافت کمک معیشتی ناشی از کرونا نداریم/ انجام پرداختی براساس اطلاعات گذشته - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 29 March , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 3152
  • 16 فروردین 1399 - 6:34
  • 0 دیدگاه

ثبت‌نام جدید برای دریافت کمک معیشتی ناشی از کرونا نداریم/ انجام پرداختی براساس اطلاعات گذشته

ثبت‌نام جدید برای دریافت کمک معیشتی ناشی از کرونا نداریم/ انجام پرداختی براساس اطلاعات گذشته
ثبت‌نام جدید برای دریافت کمک معیشتی ناشی از کرونا نداریم/ انجام پرداختی براساس اطلاعات گذشته
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران، گفت: دستورالعملی برای ثبت نام جدید برای پرداخت کمک معیشتی ناشی از کرونا دریافت نکردیم و پرداختی‌های احتمالی بر اساس اطلاعات موجود گذشته انجام می‌شود.
سکان نیوز/ کامران اصغری در ارتباط با پرداخت کمک معیشت به افراد آسیب دیده اجتماعی ناشی از کرونا و اقداماتی که وزارت تعاون و یا ادارات تابعه در سطح استان‌ها باید انجام دهند، اظهار کرد: ثبت نام جدید برای پرداخت تسهیلات یا کمک معیشت نداریم.

وی ادامه داد: اطلاعات خانواده‌ها که از گذشته در سامانه وزارت رفاه ثبت شده ملاک دریافت کمک معیشت است، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران در ارتباط با پرداخت کمک معیشتی به دست‌فروشان و صنوف مربوطه پالایشی انجام شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خاطرنشان کرد: افرادی که در سامانه ملی وزارت رفاه واجد شرایط دریافت یارانه و یا سایر کمک‌های دولتی شدند در بحث کرونا هم در صورت تایید اطلاعات شان مورد حمایت قرار می‌گیرند.

اصغری با اعلام اینکه تاکنون ثبت نام جدید برای دریافت کمک معیشتی برای کرونا نداریم، افزود: در حال حاضر بر اساس اطلاعات موجود گذشته کمک معیشتی به خانواده‌های مشمول پرداخت می‌شود./ فارس

برچسب ها

شهرداری آبستن تغییرات مدیریتی/نقش شورای شهر در بابل چه بود؟ 08 فروردین 1403

شهرداری آبستن تغییرات مدیریتی/نقش شورای شهر در بابل چه بود؟

سکان ؛ ارتقاء شاخص های زندگی شهری نیازمند همفکری و برنامه ریزی صاحب نظران، کارشناسان و مدیران شهری است تا با ارائه راهکارها و کاربردی کردن آنها، بسترهای لازم شهری سالم و با رفاه را ارزانی شهروندان کنند.

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد 08 فروردین 1403

سهام پالایشگاه شازند به سازمان تأمین‌ اجتماعی واگذار شد

سکان؛ مدیرعامل سازمان تأمین‌ اجتماعی از واگذاری معادل ۲۷ هزار میلیارد تومان از سهام پالایشگاه شازند به این سازمان در قالب تأدیه مطالبات سازمان تامین اجتماعی از دولت خبر داد.

راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است 08 فروردین 1403

راهبرد وزارت کشاورزی واگذاری وظایف به بخش خصوصی و تعاونی است

سکان؛ وزیر جهاد کشاورزی گفت: راهبرد جهاد کشاورزی، واگذاری وظایف به شرکت ها و تشکل ها، تعاونی ها و شرکت های دانش بنیان است تا دولت به سمت کارهای حاکمیتی سوق یابد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.