توسعه صنعت برق در مازندران با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان
توسعه صنعت برق در مازندران با استفاده از ظرفیت دانشگاهیان
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران گفت: اکنون به نقطه از توانمندی‌های شرکت برق رسیده‌ایم که از ظرفیت نخبگان و دانشگاهیان استفاده کنیم تا گام های بهتری برداریم و امروز این موضوع کاملاً ملموس شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در جلسه با رئیس دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل گفت: امروزه صنعت برق، به عنوان پیشروترین و کلیدی ترین صنعت کشور، گستره ای به پهنای تمام ایران اسلامی که در حوزه توزیع مازندران با بیش از یک میلیون و چهارصد هزار مشترک خانگی و صنعتی تحت پوشش قرار داده است.

وی افزود: جایگاه کلیدی این صنعت به حدی است که هر گونه اختلال در روند کاری آن، زمینه ساز اختلال در روند سرویس دهی تمامی صنایع بالادستی کشور خواهد شد. ایجاد ارتباط تنگاتنگ با تمامی مردم و صنایع استان ، سبب شده است تا گسترده فعالیتها و داده های کاری این صنعت بسیار گسترده باشد.

سپری با اشاره به استفاده از ظرفیت مراکز دانشگاهی در راستای همکاری فی مابین گفت: اکنون به نقطه از توانمندی‌های شرکت برق رسیده‌ایم که از ظرفغیت نخبگان و دانشگاهیان استفاده کنیم تا گام های بهتری برداریم و امروز این موضوع کاملاً ملموس شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران افزود: از دانشگاهیان کمک می‌خواهیم که حرکت جدیدی آغاز کنیم و پروژه‌های خود را به سمتی ببریم که بتوانیم مرتفع کننده نیازهای صنعت برق به ویژه در تکنولوژی‌های برتر این صنعت باشیم.

رئیس دانشگاه نوشیروانی بابل در ادامه هدف از این جلسه را بررسی راه‌های همکاری جدی‌تر فی‌مابین و شناسایی توانمندی‌های دانشگاه در حوزه‌های تحقیقاتی و پژوهشی مورد نیاز صنعت برق معرفی کرد.

وی دانشگاه نوشیروانی بابل را در زمینه ارتباط با صنعت بسیار فعال توصیف کرد و گفت: این جلسه را بسیار کاری و کارشناسی می‌دانم و امیدوارم به توافق خوبی دست یابیم.