تملک ۱۱۷ واحد تولیدی توسط بانک ها در مازندران
تملک ۱۱۷ واحد تولیدی توسط بانک ها در مازندران
ساری-سکان نیوز_ معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران از تملک ۱۹۷ واحد صنعتی و تولیدی توسط بانک های استان خبر داد و گفت: ۸۰ واحد از تملک خارج شده اند و بقیه در تملک هستند.

به گزارش سکان نیوز/ حسن خیریان پور در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: با عنایت به ماهیت قانونی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و لازم الاجرا بودن مصوبات آن برای کلیه دستگاه‌های اجرایی، ضرورت ایجاب می‌کند دبیرخانه این کارگروه بیش از پیش فعال شده و اجرای مصوبات آن طی زمان بندی مشخص شده دنبال و در صورت عدم اقدام به موقع گزارش آن را به استانداری ارسال کنند.

ایشان با اشاره به اینکه ۸۰ واحد صنعتی از تملک بانک‌های استان خارج شده و به مدار تولید بازگشت، گفت: با برگزاری جلسات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید و پیگیری‌های حوزه معاونت اقتصادی استانداری و همکاری همه جانبه بانک‌های عامل از ۱۹۷ واحد صنعتی تملک شده توسط بانک‌های استان غریب به ۸۰ واحد آن از تملک بانک‌ها خارج و به سرمایه گذران، مالکان و یا به افراد با اهلیت لازم واگذار و به چرخه تولید بازگشتند.

وی پالایش آماری دقیقی از آخرین وضعیت واحدهای راکد و نیمه فعال استان را ضروری دانست و بر اهتمام کامل همه دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها به این موضوع تأکید کنند.