تماس تلفنی بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری مازندران با تلفن 1616
تماس تلفنی بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری مازندران با تلفن 1616
سکان نیوز؛ مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پنج شنبه یکم خرداد ماه طی گفتگویی گفت: بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری استان از طریق تلفن 1616 مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.

به گزارش ایثار واحد مازندران، مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پنج شنبه یکم خرداد ماه طی گفتگویی گفت: بیش از12 هزار تن ازجامعه معزز ایثارگری استان از طریق تلفن 1616 مسائل و مشکلات خود را مطرح کردند.
مظلومی با بیان اینکه تلفن 1616 مرجع مستقیم پاسخگویی بنیاد به درخواست ها و مطالبات خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان است اظهار کرد: روان سازی و تسهیل در ارائه خدمات، جلوگیری از اتلاف وقت، رعایت حال جامعه ایثارگری به لحاظ شرایط جسمانی و سنی بویژه والدین عزیز شهدا، جانبازان، حفظ کرامت و عزت این قشر معزز، پیگیری اقدامات تا حصول نتیجه و ثبت درخواست ها مهمترین هدف تلفن 1616 در بنیاد مازندران می باشد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به تماس تلفنی 12 هزار و 479 تن از جامعه معزز ایثارگری با خط 1616 از ابتدای سال 99 تابحال گفت: از این مجموع، 3 هزار و 587 مورد ارتباطی، 6 هزار و 244 مورد اطلاع رسانی و 2 هزار و 648 مورد درخواست از سوی خانواده های معزز شهدا و ایثارگران در بخش درمان، اشتغال، تسهیلات، پیگیری نامه ها و … بوده است.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش دیگری از این گفتگو به سامانه برخط در بنیاد اشاره کرد و افزود: درخواست های ایثارگران استان پس از ثبت در این سامانه و کد رهگیری اخذ شده، بر اساس اولویت و شرایط در نوبت خدمات قرار می گیرند.
مظلومی تصریح کرد: تاکنون بیش از 79 درصد از جامعه تحت پوشش این بنیاد در سامانه بر خط ثبت کرده و کد رهگیری دریافت نمودند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد هزار و 849 خدمات در این سامانه ثبت گردیده است.
وی اضافه کرد: تکریم ارباب رجوع با هدف ارتقای دولت الکترونیک به منظور خدمت رسانی و افزایش رضایتمندی به جامعه معزز ایثارگری از رویکرد مهم سامانه برخط در بنیاد مازندران می باشد.
مدیر کل بنیاد مازندران اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان و به منظور کاهش ترددها، ایثارگران عزیز درخواست های خود را از طریق این سامانه به روش غیر حضوری ارائه و پیگیری می کنند.