تغییر کاربری تاسیسات گردشگری و اخراج نیرو در مازندارن نداریم
تغییر کاربری تاسیسات گردشگری و اخراج نیرو در مازندارن نداریم
سکان نیوز/ساری- معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: به رغم شیوع کرونا و شرایط سخت اقتصادی تاکنون درخواستی برای تغییر کاربری تاسیسات گردشگری و اخراج نیرو در این بخش ارائه نشده است.

سکان نیوز/مهران حسینی با بیان اینکه هیچ درخواستی برای تغییر کاربری تأسیسات گردشگری در مازندران ارسال نشده است، افزود: گردشگری این روزها در همه جای دنیا آسیب جدی دیده و استان مازندران باوجود بیش از چهار هزار واحد تأسیسات گردشگری قطعاً متحمل فشارهای اقتصادی زیادی خواهد شد.
وی تصریح کرد: روند ساخت ویلاهای شخصی در مازندران در سال‌های گذشته، استان را به خانه دوم مردم ایران تبدیل کرده و این موضوع آسیب زیادی به فعالیت تأسیسات گردشگری و اقتصاد استان وارد کرده است.
معاون گردشگری مازندران با اشاره به شرایط ویژه بیماری کرونا و مشکلات انجام مأموریت، گفت: با این به وجود نظارت‌ها را دو برابر شرایط عادی ادامه می‌دهیم و بدون هرگونه اغماض همچون نوروز ۹۹ و همکاری خوب نیروی انتظامی و دادستانی، با واحدهای غیرمجاز و تخلف در واحدهای مجاز برخورد می‌شود.
وی گفت: ایجاد حس ناامیدی در شرایط پیچیده بیماری کرونا هیچ کمکی به حل موضوعات پیش رو نمی‌کند و قطعاً با همدلی و رعایت پروتکل‌های بهداشتی روزهای خوبی را برای این صنعت مهم و اثرگذار اقتصاد ایران، پیش‌بینی می‌کنیم.
حسنی تأکید کرد: تمام واحدهای اقامتی استان بر اساس پروتکل‌های بهداشتی در وضعیت زرد به‌صورت ۵۰ درصد فعالیت می‌کنند و همچنین در وضعیت قرمز فعالیت خود را متوقف خواهند کرد.
معاون گردشگری میراث فرهنگی مازندران گفت: درصورتی‌که در تمام صنایع دنیا تعدیل نیرو بر اساس شرایط پیش رو اتفاق افتاده است، باهمت و توجه خوب بهره‌برداران و سرمایه‌گذاران تأسیسات گردشگری، تاکنون اخراج نیرو در تأسیسات گردشگری استان گزارش نشده است.