تعطیلی مجموعه های ورزشی آبی شهرداری تهران ادامه دارد
تعطیلی مجموعه های ورزشی آبی شهرداری تهران ادامه دارد
سکان نیوز/بنابر اعلام روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، مجموعه های آبی شهرداری تهران همچنان تعطیل بوده و بازگشایی دوباره آن ها منوط به اجازه ستاد ملی کرونا است.

به گزارش سکان نیوز و بنابر اعلام روابط عمومی سازمان ورزش شهرداری تهران، امیر محسنی مدیر عامل سازمان ورزش شهرداری تهران با اعلام این خبر گفت: این فعالیت ها در راستای حفظ و ارتقای سطح سلامت شهروندان و به منظور بازگرداندن نشاط و شادابی به کالبد پایتخت با رعایت جدی پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

به گفته محسنی، پس از مجوز ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی اماکن ورزشی در رشته های خاص و پرهیز از رشته های پربرخورد، ۷۵ مجموعه سازمان در حال خدمات رسانی به شهروندان تهرانی هستند و از این رو از شهروندان محترم دعوت کنیم با خیالی آسوده در مجموعه های ورزشی شهرداری حضور یابند.

سازمان ورزش شهرداری تهران از پنجم اسفند ماه سال گذشته، در راستای قطع زنجیره کرونا، نسبت به تعطیلی مجموعه های ورزشی تحت پوشش خود اقدام کرد و سپس با گذر از پیک نخست کرونا، آهنگ ورزش شهروندی را با رعایت تمامی پروتکل های ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا، از ۱۷ خرداد ماه سال جاری با شعار “ورزش از نو” در پایتخت نواخت.

با اوج گرفتن این پاندمی، تعطیلی مجموعه های ورزشی، بار دیگر در تاریخ ۱۹ تیرماه کلید خورد و سپس از دهم شهریور ماه فعالیت ها در رشته های کم برخورد در ۵۸ مجموعه ورزشی از سر گرفته شد و تعداد آن ها در شهریور ماه جاری، به ۷۵ مجموعه افزایش یافت.

مجموعه های آبی همچنان تعطیل بوده و بازگشایی دوباره آن ها منوط به اجازه ستاد ملی کرونا خواهد بود.