تضمین 30 هزار تن پرتقال شب عید توسط مازندران/ مرکبات مازندران درحال حمل به سایر استان‌ها به گزارش سکان نیوز، فصل برداشت مرکبات معمولا با نگرانی‌هایی برای باغداران همراه است؛ نگرانی از نداشتن بازار، کاهش قیمت باتوجه به عرضه محصولات و همچنین بالا بودن هزینه‌ها و ترس از اینکه فروش محصولات نتواند هزینه‌ها را تامین کند. - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Wednesday, 24 April , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 641
  • 15 بهمن 1398 - 10:17
  • 0 دیدگاه

تضمین 30 هزار تن پرتقال شب عید توسط مازندران/ مرکبات مازندران درحال حمل به سایر استان‌ها به گزارش سکان نیوز، فصل برداشت مرکبات معمولا با نگرانی‌هایی برای باغداران همراه است؛ نگرانی از نداشتن بازار، کاهش قیمت باتوجه به عرضه محصولات و همچنین بالا بودن هزینه‌ها و ترس از اینکه فروش محصولات نتواند هزینه‌ها را تامین کند.

تضمین 30 هزار تن پرتقال شب عید توسط مازندران/ مرکبات مازندران درحال حمل به سایر استان‌ها   به گزارش سکان نیوز، فصل برداشت مرکبات معمولا با نگرانی‌هایی برای باغداران همراه است؛ نگرانی از نداشتن بازار، کاهش قیمت باتوجه به عرضه محصولات و همچنین بالا بودن هزینه‌ها و ترس از اینکه فروش محصولات نتواند هزینه‌ها را تامین کند.
تضمین 30 هزار تن پرتقال شب عید توسط مازندران/ مرکبات مازندران درحال حمل به سایر استان‌ها   به گزارش سکان نیوز، فصل برداشت مرکبات معمولا با نگرانی‌هایی برای باغداران همراه است؛ نگرانی از نداشتن بازار، کاهش قیمت باتوجه به عرضه محصولات و همچنین بالا بودن هزینه‌ها و ترس از اینکه فروش محصولات نتواند هزینه‌ها را تامین کند.
سکان نیوز، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: مازندران ارسال کل پرتقال و تامسون شب عید کشور به میزان ۳۰ هزار تن را تضمین کرد که درحال حمل است.

سکان نیوز، در حال حاضر تکلیف محصولات مرکبات مازندران مشخص شده برخی ذخیره کردند و برخی دیگر به‌دلیل اینکه توان خریداری سبد و سایر را نداشتند محصول خود را به فروش رساندند.

با توجه به اینکه مازندران بخشی از میوه شب عید پرتقال را تامین می‌کند بحث خرید تضمینی امسال نیز در دستور کار قرار گرفت و همه در تکاپو هستند تا محصولات سالمی را برای سفره ایرانیان به ارمغان بیاورند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در این‌باره گفت: در بحث میوه شب عید ارسال کل پرتقال و تامسون کشور را به میزان ۳۰ هزار تن مرکبات را تضمین کردیم.

حسین قوانلو با بیان اینکه در حال حمل محصولات به سایر استان‌های کشور هستیم، افزود: ۱۵ استان متولی تأمین پرتقال از ما هستند.

وی اظهار کرذ: اتفاق مهمی که در سال جاری رخ داده رشد صادرات مرکبات بوده که امیدواریم تولیدکنندگان را نسبت به تولید دلگرم کند.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

کاهش حقوق کارگران درصورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است 04 اردیبهشت 1403

کاهش حقوق کارگران درصورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است

سکان؛ معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کاهش حقوق کارگران به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه را تخلف دانست و گفت: افزایش ۳۵ درصدی دستمزد ۱۴۰۳ کارگران در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج 04 اردیبهشت 1403

دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج

سکان؛ رییس انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران گفت: برای باقی ماندن برنج به عنوان دومین محصول غذایی پرمصرف کشور در سفره تمامی هموطنان، بخش خصوصی نیازمند همراهی و همکاری دولت است.

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید + سوابق 03 اردیبهشت 1403

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید + سوابق

سکان؛ یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.