تشکیل ۶۰ سمن حوزه زنان و خانواده در مازندران - سکان | Sokan Khabar Agency | سکان | Sokan Khabar Agency
افزونه جلالی را نصب کنید. Thursday, 25 April , 2024
گروه : استان ها
پ
  • شناسه : 670
  • 15 بهمن 1398 - 15:57
  • 0 دیدگاه

تشکیل ۶۰ سمن حوزه زنان و خانواده در مازندران

تشکیل ۶۰ سمن حوزه زنان و خانواده در مازندران
تشکیل ۶۰ سمن حوزه زنان و خانواده در مازندران
سکان نیوز - مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده مازندران از تشکیل و فعالیت ۶۰ سمن در حوزه زنان و خانواده در استان خبر داد.

سکان نیوز، سمیه قاسمی طوسی  با بیان اینکه سمن‌ها نقشی مهم و محوری در تدبیر چالش‌ها و مشکلات حوزه بانوان استان دارند، به پیچیدگی جوامع در دنیای مدرن اشاره و خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی و با وجود مشکلات متعددی که جامعه زنان با آن دست به گریبان است بهترین گزینه ما کمک خواستن از مردم و سازمان‌های مردم نهاد است که می‌تواند بازوان توانمندی برای بخش دولتی باشد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران در ادامه به حمایت استاندار از برون سپاری تکالیف و کمک گرفتن از سمن‌ها و تشکل‌ها اشاره کرد و گفت: در حوزه زنان و خانواده، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، امور خیریه و تهیه و تأمین جهیزیه، سلامت و حقوق شهروندی بیش از ۶۰ سمن دارای مجوز فعالیت در استان هستند.

وی همچنین گفت: این سمن‌ها به دلیل بهره مندی از متخصصان و افراد دلسوز و همچنین فعالان زنی که عاشقانه پیگیر مشکلات هم نوعان و هم جنسان خود هستند، یکی از ابزارهای مهم بخش دولتی در شناسایی دقیق چالش و مشکلات حوزه زنان و کودکان محسوب می سوند.

قاسمی طوسی در پایان به توجه ویژه دولت به نقش آفرینی بیشتر سمن‌ها اشاره کرد و گفت: با تدبیر معاونت امور زنان نهاد ریاست جمهوری، دوره توان افزایی مخصوص تشکل‌ها و سمن‌های تخصصی حوزه بانوان در تهران برگزار شد و ۱۵ نماینده از این سمن‌ها در دوره مورد نظر شرکت کردند که به اعتقاد من می‌تواند نتایج مطلوبی داشته باشد.

  • نویسنده : صادقی

برچسب ها

کاهش حقوق کارگران درصورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است 04 اردیبهشت 1403

کاهش حقوق کارگران درصورت تعطیلی ۵ شنبه تخلف است

سکان؛ معاون وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی کاهش حقوق کارگران به دلیل تعطیلی روز پنجشنبه را تخلف دانست و گفت: افزایش ۳۵ درصدی دستمزد ۱۴۰۳ کارگران در مقایسه با سایر اقشار و کارمندان بیشتر بوده است.

دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج 04 اردیبهشت 1403

دولت از بخش خصوصی حمایت کند/ تعویق ۸ ماهه مطالبات واردکنندگان برنج

سکان؛ رییس انجمن تولیدکنندگان و تأمین‌کنندگان برنج ایران گفت: برای باقی ماندن برنج به عنوان دومین محصول غذایی پرمصرف کشور در سفره تمامی هموطنان، بخش خصوصی نیازمند همراهی و همکاری دولت است.

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید + سوابق 03 اردیبهشت 1403

استاندار جدید مازندران را بیشتر بشناسید + سوابق

سکان؛ یوسف نوری وزیر سابق آموزش و پرورش با رأی اعضای هیئت دو‌لت به عنوان استاندار مازندران انتخاب شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.