اقدامی دیگر از مدیری جهادی در شهرداری بابل /تسویه ۳۵۰میلیاردی بدهکاران دانه درشت با قاطعیت شهردار جوان
اقدامی دیگر از مدیری جهادی در شهرداری بابل /تسویه ۳۵۰میلیاردی بدهکاران دانه درشت با قاطعیت شهردار جوان
سکان نیوز: یکی از شاخص ترین اهداف شهردار بابل ،وصول مطالبات از بدهکاران دانه درشت بوده است که خوشبختانه کلیه مطالبات وصول شده است.

به گزارش سکان نیوز/بدون شک یکی از شاخص ترین حرکتهای شهردار بابل برخورد قاطع و جدی با بدهکاران دانه درشت در سال گذشته بوده است.

برخورد بدون تعارف شهردار بابل با بدهکارانی که در طول سالها با زد و بند از زیر بار پرداخت بدهی خود سرباز میزدند آنها را علی‌رغم میل باطنشان مجبور به تسویه حساب با شهرداری و برگشت پول به حساب شهرداری کرد.

چند نفر از بدهکاران دانه‌درشت که بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال به شهرداری بدهکار بودند و در راستای پرداخت آن کاری انجام ندادند وقتی در مقابل قاطعیت و‌ جدیت شهردار بابل قرار گرفتند، مجبور به تسویه با شهرداری بابل شدند.

وصول مطالبات از بدهکاران یکی از اهداف مهم سید مجتبی حکیم بود که با جدیت و پیگیری بسیار این امر در سال گذشته محقق شد.

اموال بیت المال باید در راستای منافع اصلی و‌ حقیقی خود هزینه شود نه اینکه با قرار گرفتن در دست افرادی که تلاش می کنند تا با هر زد و بندی آنرا از منافع شهر و شهروندان جدا کنند و بجای اینکه صرف عمران و آبادانی شهر شود سمت جیب آنان سرازیر شود.

برای شهرداری بابل یک اتفاق بزرگ محسوب می‌شود که در حال حاضر هیچ بدهکار دانه درشتی نداشته و خوشبختانه کلیه مطالبات از بدهکاران وصول شده است.

شهرداری خود را در مقابل خواسته های شهروندان و مطالبات آنان مسئول می داند و به همین منظور در جهت حق و‌ حقوق شهروندان نبخاطر کسی و چیزی کوتاه نخواهد آمد.

  • نویسنده : نجفی