تسهیلات 1100میلیاردی بانک کشاورزی در حمایت از تولید و کارآفرینان
تسهیلات 1100میلیاردی بانک کشاورزی در حمایت از تولید و کارآفرینان
سکان نیوز:صنعت نوشیدنی یکی از صنایع فعال در ایران است.بانک کشاورزی با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 1100 میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت عالیفرد نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

به گزارش سکان نیوز/صنعت نوشیدنی یکی از صنایع فعال در ایران است و تولید انواع آب میوه از مهم ترین و پیشرفته ترین حلقه های زنجیره غذایی کشاورزی است که در بازار مصرف از جایگاه ویژه ای برخوردار است..

شرکت عالیفرد یکی از برندهای معتبر صنایع تولید انواع آبمیوه در کشور، در شهرک صنعتی کاوه در شهرستان ساوه استان مرکزی واقع شده است که ، نقشی برجسته در صنعت غذایی کشور و سهم عمده ای را در بازار آب میوه کشور ایفا می کند

بانک کشاورزی با اعطای تسهیلاتی به مبلغ 1100 میلیارد ریال برای فعالیت واحد تولیدی شرکت عالیفرد نقش موثری در حمایت از تولید و صیانت از امنیت غذایی مردم داشته است.

بر اساس این گزارش ،این واحد تولیدی در فضایی به مساحت 4هکتار با ظرفیت تولید 575هزارو 500 تن در سال زمینه اشتغال 850 نفر را به صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم کرده است.

این گزارش می افزاید:، برنداصلی سن ایچ و برندهای شریسا، فروتی، کول،مالت، میکس، هاسکی و اسموتی در زمینه تولید آب میوه، نکتار، نوشیدنی میوه ای و گیاهی بدون گاز، نوشابه گازدار،آبجو بدون الکل( ماء الشعیر)، شربت میوه و نوشیدنی میوه ای گازدار محصولات این واحد تولیدی را تشکیل می دهند