ترکاشوند: داورزنی جلوی تیم‌های بدهکار را بگیرد وگرنه افشاگری می‌کنم
ترکاشوند: داورزنی جلوی تیم‌های بدهکار را بگیرد وگرنه افشاگری می‌کنم
سکان نیوز؛ سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: امیدوارم داورزنی جلوی تیم‌های بدهکار را بگیرد وگرنه مجبور می‌شوم افشاگری کرده و خیلی موضوعات را مطرح کنم.

محمد ترکاشوند در گفت‌وگویی ، درمورد شرایط تیم والیبال پیکان در آستانه رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور اظهار داشت: ما تمرینات خود را کمی دیر آغاز کردیم. هفته گذشته هم تنها یک مسابقه با تیم عقاب داشتیم و سایر برنامه‌های ما مربوط به تمرینات و بازی‌های درون تیمی بود.

وی ادامه داد: خوشبختانه توانستیم در شرایط مسابقه قرار بگیریم و شاگردانم با انگیزه تمرین می‌کنند. اوضاع ما نسبتاً خوب است. تیم جوان و باانگیزه‌ای داریم. چون تمرینات را دیر شروع کردیم مجبور بودیم فشار را بالا ببریم و خوشبختانه بازیکنان به خوبی این سختی‌ها را تحمل کردند.

سرمربی تیم والیبال پیکان درخصوص هدفگذاری این تیم در فصل پیش‌رو، گفت: به هر حال ما پیکان هستیم و در هر شرایطی توقعات از ما بالا است. قطعاً ما هم دنبال کسب بهترین نتیجه هستیم و حتماً باید به پلی‌آف صعود کنیم.

ترکاشوند با گلایه از برنامه‌ریزی‌های فدراسیون والیبال، تصریح کرد: امیدوارم داورزنی جلوی تیم‌های بدهکار را بگیرد وگرنه مجبور می‌شوم افشاگری کرده و خیلی موضوعات را مطرح کنم. 5 سال است که من از ورامین طلب دارم و تاکنون هیچ اعتراضی به این موضوع نکرده‌ام. از نظر قانونی هم کاملاً حق با من است و کمیته انضباطی رای را به نفع من اعلام کرده است.

وی ادامه داد: با این شرایط تیم ورامین نباید در لیگ برتر حضور پیدا کند، چون این قانون فدراسیون است و آقایان امسال قرار بود خیلی محکم‌تر آن را اجرا کنند. تیم ورامین بدهکار و متخلف است و اگر در لیگ امسال بازی کند یعنی فدراسیون قوانین خودش را برای برخی تیم‌های خاص زیر پا گذاشته است.

سرمربی تیم والیبال پیکان عنوان کرد: چرا وقتی باشگاه پیکان بدهکار می‌شود باید خیلی سریع حکمش اجرا شود، اما من که 5 سال از ورامین طلب دارم نمی‌توانم به حقم برسم؟ کمیته انضباطی حکم را صادر کرده، خودم پیگیر هستم و حتی رئیس فدراسیون هم در جریان است، اما بازهم نمی‌توانم حقم را بگیرم.